Gå til innhold

Hun vil slanke seg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og da er jeg redd de store fine puppene hennes også blir slanket bort :(

Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 35b9f...36d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og da er jeg redd de store fine puppene hennes også blir slanket bort :(

Hva skal jeg gjøre?

Det er ingen ting du kan eller skal gjøre med det. Det er hennes kropp

Anonymous poster hash: 022a8...878

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Spandere silikon.

Anonymous poster hash: 45b17...fb9
AnonymBruker
Skrevet

Silikon er uaktuelt. Jeg vil ha henne akkurat slik hun er. Hverken mer eller mindre.

Er det ingenting jeg kan si eller gjøre?

Skrevet

Hva er viktigst - at hun har en kropp hun selv trives med eller at du kan leke med store pupper?

Det blir selvsagt noe annet hvis hun allerede er tynn og det vil være helseskadelig å slanke seg, men hvis det hadde vært tilfellet ville du forhåpentligvis hatt andre bekymringer enn de du har nå.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste er at hun trives med sin kropp.

Og det beste hadde vært om hun kunne trives slik hun er nå.

Skrevet

Min mening er at store pupper er oppskrytt. De trenger ikke være så store for å kunne ha gøy med dem.

Men en slank og sprek kjæreste er gull verdt. Slank, åpner for nye mulige stillinger, og sprek gir mer energi også til sengekos.

• Liker 5
Gjest Silverstream
Skrevet

Min mening er at store pupper er oppskrytt. De trenger ikke være så store for å kunne ha gøy med dem.

Men en slank og sprek kjæreste er gull verdt. Slank, åpner for nye mulige stillinger, og sprek gir mer energi også til sengekos.

Er det alt du tenker på .... herlighet så overfladisk

Skrevet

Hvis du mener det kan du si at du synes kroppen hennes er perfekt som den er. For ikke å snakke om puppene.

Det kan neppe bli feil å skryte av kroppen til kjæresten. Kan hende det hjelper. Men det er hun som bestemmer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tynn og utsulta person høres ut som dårlig sengemateriale.

Anonymous poster hash: dbe8e...400

• Liker 1
Skrevet

Er hun sunn og frisk? Det viktigaste er å kunne trives i sin egen kropp. Vær ærlig å sei at du foretrekker henne som hun er. Om slankingen er av helsemessige årsaker bør du støtte hun og oppmuntre, men ikkje legge press på hun.

• Liker 1
Skrevet

Er det alt du tenker på .... herlighet så overfladisk

Ikke det eneste. Tenkte å tilføye at andre goder ved å ha god helse, er at generell livskvalitet øker.

God helse kan og føre til økt levealder, som gir paret flere gode år sammen. Dette er alene grunner nok til å ikke være egoistisk og redd for at puppene blir mindre. Seksuelt kan det ha sine fordeler å bli slankere og sprekere.

Men på den andre siden om slankinga bare er fordi hun ikke føler seg fornøyd med kroppen sin og føler presset fra et kunstig og uoppnåelig ideal, så skal han oppmuntre å støtte henne til å bli glad i den kroppen hun har.

Uansett er det hans oppgave som kjæreste og elsker å få henne til å føle seg attraktiv og sexy.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Er hun overvektig eller bare syns hun selv at hun bør slanke seg ?

AnonymBruker
Skrevet

Fortell henne at hun er flott som hun er, og vis med ord og handling at du elsker kroppen hennes. Det er det eneste du kan gjøre.

Anonymous poster hash: cb940...3a7
AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg tenner på store damer og er gift med en, vil det aldri falle meg inn å ikke støtte hennes ønske om å gå ned i vekt. Og det er hele dama jeg elsker, ikke bare puppene eller rompa :-)

Anonymous poster hash: 152ca...31e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er hun overvektig eller bare syns hun selv at hun bør slanke seg ?

I mine øyne er hun langtfra overvektig. Men i forhold til fotomodellstandard er hun kanskje 10-15 kilo for mye. Men overhodet ikke noe helsemessige farer med vekta hennes.

Blir gal av jenters slankemas ovenfor seg selv!

Gjest Coolaid
Skrevet
AnonymBruker, on 30 Jul 2014 - 11:12, said:

I mine øyne er hun langtfra overvektig. Men i forhold til fotomodellstandard er hun kanskje 10-15 kilo for mye. Men overhodet ikke noe helsemessige farer med vekta hennes.

Blir gal av jenters slankemas ovenfor seg selv!

Altså ikke overvektig. Fotomodellstandart er undervektig.

Gjest daisydaisy
Skrevet

Hvis det ikke er til skade for henne å slanke seg, synes jeg du burde støtte henne. For det første så er det ikke sikkert puppene "krymper" noe betydelig engang, og dessuten så er vel en sunn og lykkelig kjæreste som er fornøyd med seg selv, langt bedre enn "perfekte" pupper? Jeg har ganske små pupper, trener ofte og spiser relativt sunt, og det plager ikke kjæresten min i det hele tatt! Jeg hadde blitt ganske såret hadde han prøvd å hindre meg i å føre en sunn og aktiv livsstil, bare fordi han ikke tåler tanken på at puppene mine blir mindre...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dump henne!

Finn en veldreid ung berte med store pupper og trang fitte.

Anonymous poster hash: 93334...561

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er sammen med dama kun på grunn av puppene hennes, eller kroppen, så foreslår jeg at du tar en runde med hjernen din.

Anonymous poster hash: 53cbf...dc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...