AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Hvordan tror dere at disse kommer til å bli sett på av nordmenn i de årene som kommer? Fremtidssynte menn alt på 80-tallet sa seg i mot denne store innvandringen, og argumentene sier seg selv. Dette er det norske land, nasjonens land, som våre forfedre har skapt og arbeidet så enormt hardt for. Skal det blir gitt bort til andres barn. Nei! Det er folket Norges land, og vi har våres egen kultur, egne tradisjoner og slikt. I tillegg skaper det uro, problemer og alt blir mye vanskeligere for befolkningen. Det er til og med økonomisk ulønnsomt. På den andre siden står "anti-rasistene" som hevder at det er rasistisk å ikke ville ha innvandring. Selv om det faktisk ikke har noe med å synes enkelte folkeslag er overlegne andre. I lag med de som skal være snille, og kapitalistene som ønsker flere folk å selge til, og nedgang i lønnen. Hva tenker dere om anti-innvandring forkjemperne sitt ettermele? Anonymous poster hash: bea79...1e7 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Ja, Arne Myrdal var jo en skikkelig fredens mann... Anonymous poster hash: b75dc...332 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Har du vært på Galdhøpiggen i det siste?! Men seriøst, hvordan ville du eventuelt satt dette ut i praksis? Nekte all innvandring? Jeg er ikke imot innvandring, men kan være uenig i måten det ble gjennomført på. Alt for mange på alt for kort tid gagner ingen.Anonymous poster hash: cd889...0c3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Ja, Arne Myrdal var jo en skikkelig fredens mann... Anonymous poster hash: b75dc...332 Hahaha Nice, de kan holde seg borte fra andres eiendom. De må respektere andre mennesker disse anti rasistene, de kan ikke komme og gå der de vil. Anonymous poster hash: bea79...1e7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Har du vært på Galdhøpiggen i det siste?! Men seriøst, hvordan ville du eventuelt satt dette ut i praksis? Nekte all innvandring? Jeg er ikke imot innvandring, men kan være uenig i måten det ble gjennomført på. Alt for mange på alt for kort tid gagner ingen.Anonymous poster hash: cd889...0c3 Ja, nekte mye innvandring. Holde det til kvoten vi tar inn av de virkelig dårligerestilte . Kanskje halvere den til 2000 året. Anonymous poster hash: bea79...1e7
Gjest Iben Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 (endret) Hah! Jeg tror vi alle vil le godt av dem den dagen det viser seg at alle overfallsvoldtektene egentlig bare var utført av ubarberte etniske nordmenn som feiker utenlandsk akksent, at kriminalstatistikkene til SSB bare var skamløse forfalskninger utført av Per Sandberg, at sharia-domstoler er noe som bringer samfunnet vårt framover og at folk som bruker ord som "blasfemi" egentlig er ihuga forkjempere for ytringsfriheten. Endret 29. juli 2014 av evnukken
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Hah! Jeg tror vi alle vil le godt av dem den dagen det viser seg at alle overfallsvoldtektene egentlig bare var utført av ubarberte etniske nordmenn som feiker utenlandsk akksent, at kriminalstatistikkene til SSB bare var skamløse forfalskninger utført av Per Sandberg, at sharia-domstoler er noe som bringer samfunnet vårt framover og at folk som bruker ord som "blasfemi" egentlig er ihuga forkjempere for ytringsfriheten. Sant Den dagen kommer nok når nordmenn er i mindretall. Anonymous poster hash: bea79...1e7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Hva tenker dere om anti-innvandring forkjemperne sitt ettermele? Anonymous poster hash: bea79...1e7 De hadde rett. Anonymous poster hash: 8dad1...62b 2
Gjest Iben Skrevet 29. juli 2014 #9 Skrevet 29. juli 2014 (endret) Men sånn seriøst, det er litt pinlig å tenke på nå at jeg pleide å le av dem og bruke masse tid på å argumentere imot dem. Og den videoen som ble linket til lenger oppe her var også pinlig. For en gjeng prinsippløse idioter. Men det gjør det bare dobbelt-pinlig, at det var de prinsippløse idiotene som så det som vi "intellektuelle" og "multikulturelle" ikke kunne se. Når det er sagt er jeg fortsatt av den oppfatning at man aldri skal gi slipp på sine prinsipper for å bekjempe noe man ser på som et onde, som f.eks. ved vold og krenkelser av individets rett til å leve som man selv ønsker. Man skal uansett behandle enkeltmennesker som individer. Vil du kle dattera di i burka, så skal du få lov til det. Og vil du ikke spise svinekjøtt, så skal du få la være. Når du først er her. Men mitt syn på islam som religion og ideologi, og hvilke konsekvenser det får for det norske samfunnet når for mange muslimer kommer hit, har jeg måttet revidere kraftig. Kanskje det har noe å gjøre med at man blir eldre, innser at man ikke har evig med tid på å vente på noen slags liberalisering av islam og at det er ens egne potensielle barn og barnebarn - og venners barn og barnebarn - som kommer til å måtte betale prisen før ting omsider normaliserer seg (om sånn ca. 200 år eller så). I mellomtiden er det bare ikke verdt det. De kunne fått liberalisere seg selv på egen hånd, i sine egne hjemland. Riktignok skal også NATO få ta på seg sin del av skylda for den massive flyktningestrømmen. Det er ikke vår business om de vil steine og drepe hverandre i sine egne hjemland, og vestlig plyndring av andre oljerike nasjoner er fortsatt ikke greit, uansett om de skulle vært styrt av en eller annen despot som vi ikke liker. Jeg venter fortsatt på den dagen muslimer i Norge skal ta et oppgjør med sin egen religion en masse, men det fremstår mer og mer som å tro på julenissen. I stedet viser det seg at selv moderate muslimer fortsetter å anse seg selv på følgende måte: "Jeg er først og fremst muslim, dernest marokkaner (eller putt inn det som passer) og til slutt nordmann". Det er døfødt. Endret 29. juli 2014 av evnukken 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #10 Skrevet 29. juli 2014 Hvordan tror dere at disse kommer til å bli sett på av nordmenn i de årene som kommer? Fremtidssynte menn alt på 80-tallet sa seg i mot denne store innvandringen, og argumentene sier seg selv. Dette er det norske land, nasjonens land, som våre forfedre har skapt og arbeidet så enormt hardt for. Skal det blir gitt bort til andres barn. Nei! Det er folket Norges land, og vi har våres egen kultur, egne tradisjoner og slikt. I tillegg skaper det uro, problemer og alt blir mye vanskeligere for befolkningen. Det er til og med økonomisk ulønnsomt. På den andre siden står "anti-rasistene" som hevder at det er rasistisk å ikke ville ha innvandring. Selv om det faktisk ikke har noe med å synes enkelte folkeslag er overlegne andre. I lag med de som skal være snille, og kapitalistene som ønsker flere folk å selge til, og nedgang i lønnen. Hva tenker dere om anti-innvandring forkjemperne sitt ettermele? Anonymous poster hash: bea79...1e7 Det avhenger av hvem som vinner. Det er alltid seierherrene som skriver historien. Anonymous poster hash: 47d5d...6d4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #11 Skrevet 29. juli 2014 Det avhenger av hvem som vinner. Det er alltid seierherrene som skriver historien. Anonymous poster hash: 47d5d...6d4 Vinner? Mener du at vi er i en krig? Anonymous poster hash: bea79...1e7
Gjest Meeh Skrevet 29. juli 2014 #12 Skrevet 29. juli 2014 (endret) Ved å tillegge NATO-landene skylda for flyktningsstrømmen, noe de overhodet ikke har, ender man bare opp med at vestlige folk føler ytterligere skyldfølelse som igjen resulterer i mer kulturell selvpisking og mer innvandring. Det er en grunn til at man bare hører om den transatlantiske slavehandelen, til tross for at slavehandelen innad i Afrika var enda mer omfattende og selve ordet "slave" kommer fra det slaviske folk. For å få en stopp på denne utviklingen burde man begynne bl.a å anerkjenne at vesten faktisk har fint lite skyld i at en del land utvikler seg i snegletempo. Hadde ikke talibanstyret og Saddam bl.a vært kverket hadde man i hvert fall sett flyktninger derifra. Endret 29. juli 2014 av Meeh 1
Gjest Idollet Skrevet 29. juli 2014 #13 Skrevet 29. juli 2014 (endret) Ved å tillegge NATO-landene skylda for flyktningsstrømmen, noe de overhodet ikke har, ender man bare opp med at vestlige folk føler ytterligere skyldfølelse som igjen resulterer i mer kulturell selvpisking og mer innvandring. Det er en grunn til at man bare hører om den transatlantiske slavehandelen, til tross for at slavehandelen innad i Afrika var enda mer omfattende og selve ordet "slave" kommer fra det slaviske folk. For å få en stopp på denne utviklingen burde man begynne bl.a å anerkjenne at vesten faktisk har fint lite skyld i at en del land utvikler seg i snegletempo. Hadde ikke talibanstyret og Saddam bl.a vært kverket hadde man i hvert fall sett flyktninger derifra. Ingen har vel tilegnet nato land noen skyld for flyktning stømmene. Det er lykkejegere, svindlere, mohammeds tiende kone som staten (egentlig skattebetalerne) skal fore på ungene til, kriminelle, arbeidsinnvandrere og noen helt få som faktisk trenger det. Alle vet at det var noen helt få personer som kjøpte slaver i Afrika og solgte det videre, og som var Europeere. De som fanget dem derimot var afrikanere og arabere og som drev på i mye større skala. Imidlertid var det vel de vestlige demokratier som faktisk ulovliggjorde over alt de hadde styringen. Endret 29. juli 2014 av Idollet
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #14 Skrevet 29. juli 2014 Vinner? Mener du at vi er i en krig? Anonymous poster hash: bea79...1e7 Man kan jo si det - PK vs sannhet. Anonymous poster hash: 8dad1...62b 1
Gjest Iben Skrevet 29. juli 2014 #15 Skrevet 29. juli 2014 (endret) Ved å tillegge NATO-landene skylda for flyktningsstrømmen, noe de overhodet ikke har, ender man bare opp med at vestlige folk føler ytterligere skyldfølelse som igjen resulterer i mer kulturell selvpisking og mer innvandring. Det er en grunn til at man bare hører om den transatlantiske slavehandelen, til tross for at slavehandelen innad i Afrika var enda mer omfattende og selve ordet "slave" kommer fra det slaviske folk. For å få en stopp på denne utviklingen burde man begynne bl.a å anerkjenne at vesten faktisk har fint lite skyld i at en del land utvikler seg i snegletempo. Hadde ikke talibanstyret og Saddam bl.a vært kverket hadde man i hvert fall sett flyktninger derifra. Jeg kan vanskelig se for meg at du har noen rasjonelle argumenter for at det var riktig å innvadere Irak, at det var riktig å innvadere Afghanistan, at det var riktig å støtte kuppet mot Mosaddegh eller at det er riktig å fore med våpen de gatebandene og bøllene som nå herjer i f.eks. Syria. I så fall vil jeg gjerne høre dem. Jeg er enig med deg i at "white guilt" ikke skal få stå i veien for å kunne kreve at mennesker som kommer hit tilpasser seg. Endret 29. juli 2014 av evnukken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå