Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan jeg bruke tomme trådsneller til?? Har både plast og tre. Noen som har et godt forslag ?

Anonymous poster hash: 379b9...b64
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De i tre kan du sette 4 spikere i og bruke til å lage sånne lange strikkepølser av.

Kan jo høre med barnehagen eller sfo i nærheten der du bor om de er intr. I å arve og å bruke de til noe?

Anonymous poster hash: 8740b...589

Skrevet

Jeg lagde julepynt i fjor. Kjøpte bånd i rødt, grønnt og hvitt/natur og med teksten "god jul", klippet og limte på snellen og tredde perler på en snor til oppheng.

Lagde over 20 stykker i både rødt og grønnt og i flere størrelser. Rakk bare å ta bilde av to store for resten ble nærmest revet ut av hendene på meg. :fnise: Ble ikke igjen noen til meg selv på grunn av etterspørselen.

post-82720-0-58477400-1406640419_thumb.j

Skrevet

Jeg lagde julepynt i fjor. Kjøpte bånd i rødt, grønnt og hvitt/natur og med teksten "god jul", klippet og limte på snellen og tredde perler på en snor til oppheng.

Lagde over 20 stykker i både rødt og grønnt og i flere størrelser. Rakk bare å ta bilde av to store for resten ble nærmest revet ut av hendene på meg. :fnise: Ble ikke igjen noen til meg selv på grunn av etterspørselen.

Takk for svar, det der var ikke dumt det!!

attachicon.gifjulepynt.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...