AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Hva kan jeg bruke tomme trådsneller til?? Har både plast og tre. Noen som har et godt forslag ? Anonymous poster hash: 379b9...b64
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 De i tre kan du sette 4 spikere i og bruke til å lage sånne lange strikkepølser av. Kan jo høre med barnehagen eller sfo i nærheten der du bor om de er intr. I å arve og å bruke de til noe?Anonymous poster hash: 8740b...589
Gjest Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Jeg lagde julepynt i fjor. Kjøpte bånd i rødt, grønnt og hvitt/natur og med teksten "god jul", klippet og limte på snellen og tredde perler på en snor til oppheng. Lagde over 20 stykker i både rødt og grønnt og i flere størrelser. Rakk bare å ta bilde av to store for resten ble nærmest revet ut av hendene på meg. Ble ikke igjen noen til meg selv på grunn av etterspørselen.
kms52 Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Jeg lagde julepynt i fjor. Kjøpte bånd i rødt, grønnt og hvitt/natur og med teksten "god jul", klippet og limte på snellen og tredde perler på en snor til oppheng. Lagde over 20 stykker i både rødt og grønnt og i flere størrelser. Rakk bare å ta bilde av to store for resten ble nærmest revet ut av hendene på meg. Ble ikke igjen noen til meg selv på grunn av etterspørselen. Takk for svar, det der var ikke dumt det!!julepynt.jpg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå