AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Hei Jeg er 27 år gammel og bruker bh str 65D. Plutselig en dag for noen uker siden begynte puppene å vokse. Nå sprenger de snart BH'en. Både ser og føler at de er blitt større. Er det normalt at de bare begynner å vokse slik som dette? Noen som har erfaringer med det? Anonymous poster hash: 6d00f...8eb
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Gravid? Anonymous poster hash: 98809...0e2 1
Ponnie Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Går på p-piller og har mensen nå, så da er vel forhåpentligvis graviditet utelukket Eller kan man ha mensen når man er gravid? :O
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Når man går på p-piller så kan man ha mensen selv om man er gravid ja. Anonymous poster hash: 24352...fd2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Går på p-piller og har mensen nå, så da er vel forhåpentligvis graviditet utelukket Eller kan man ha mensen når man er gravid? :O Man kan det. Har du nylig begynt på p-piller? Evt byttet merke p-piller nylig? Bryster kan vokse som følge av endringer i hormoner Evt varmen påvirker deg til å spise mer salt og drikke mer vann og da blir hele kroppen "større" i form av vann i kroppen Anonymous poster hash: 0919c...f13 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Har skjedd meg også. Brukte 2 år fra 65 til G. Nå tror jeg jeg er blitt H Anonymous poster hash: 0e558...265
Ponnie Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Man kan det. Har du nylig begynt på p-piller? Evt byttet merke p-piller nylig? Bryster kan vokse som følge av endringer i hormoner Evt varmen påvirker deg til å spise mer salt og drikke mer vann og da blir hele kroppen "større" i form av vann i kroppen Anonymous poster hash: 0919c...f13 Har gått på p-piller i 10 år, og det samme merket (microgynon) i seks år. Merker at jeg spiser og drikker mye mer enn jeg pleier, så kan jo være varmen ja håper det er bare det, tror det begynte sånn ca når det begynte å bli så varmt ute. Har lagt på meg litt ellers og (over hoftene/rumpen), men mest i puppene merkelige greier
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Har gått på p-piller i 10 år, og det samme merket (microgynon) i seks år. Merker at jeg spiser og drikker mye mer enn jeg pleier, så kan jo være varmen ja håper det er bare det, tror det begynte sånn ca når det begynte å bli så varmt ute. Har lagt på meg litt ellers og (over hoftene/rumpen), men mest i puppene merkelige greier Får håpe det Drikker du evt sukkerholdig drikke (nestea, juice, brus osv) som tørstedrikk kan det være lurt å bytte til rent vann, da mange legger på seg av sukkerholdig drikke. Anonymous poster hash: 0919c...f13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå