Gå til innhold

Pupper som vokser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Jeg er 27 år gammel og bruker bh str 65D. Plutselig en dag for noen uker siden begynte puppene å vokse. Nå sprenger de snart BH'en. Både ser og føler at de er blitt større. Er det normalt at de bare begynner å vokse slik som dette? Noen som har erfaringer med det? :)

Anonymous poster hash: 6d00f...8eb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gravid?

Anonymous poster hash: 98809...0e2

• Liker 1
Skrevet

Går på p-piller og har mensen nå, så da er vel forhåpentligvis graviditet utelukket :P Eller kan man ha mensen når man er gravid? :O

AnonymBruker
Skrevet

Når man går på p-piller så kan man ha mensen selv om man er gravid ja.

Anonymous poster hash: 24352...fd2

AnonymBruker
Skrevet

Går på p-piller og har mensen nå, så da er vel forhåpentligvis graviditet utelukket :P Eller kan man ha mensen når man er gravid? :O

Man kan det.

Har du nylig begynt på p-piller? Evt byttet merke p-piller nylig?

Bryster kan vokse som følge av endringer i hormoner

Evt varmen påvirker deg til å spise mer salt og drikke mer vann og da blir hele kroppen "større" i form av vann i kroppen

Anonymous poster hash: 0919c...f13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd meg også. Brukte 2 år fra 65 til G. Nå tror jeg jeg er blitt H

Anonymous poster hash: 0e558...265
Skrevet

Man kan det.

Har du nylig begynt på p-piller? Evt byttet merke p-piller nylig?

Bryster kan vokse som følge av endringer i hormoner

Evt varmen påvirker deg til å spise mer salt og drikke mer vann og da blir hele kroppen "større" i form av vann i kroppen

Har gått på p-piller i 10 år, og det samme merket (microgynon) i seks år.

Merker at jeg spiser og drikker mye mer enn jeg pleier, så kan jo være varmen ja :) håper det er bare det, tror det begynte sånn ca når det begynte å bli så varmt ute. Har lagt på meg litt ellers og (over hoftene/rumpen), men mest i puppene :P merkelige greier :P

AnonymBruker
Skrevet

Har gått på p-piller i 10 år, og det samme merket (microgynon) i seks år.

Merker at jeg spiser og drikker mye mer enn jeg pleier, så kan jo være varmen ja :) håper det er bare det, tror det begynte sånn ca når det begynte å bli så varmt ute. Har lagt på meg litt ellers og (over hoftene/rumpen), men mest i puppene :P merkelige greier :P

Får håpe det :)

Drikker du evt sukkerholdig drikke (nestea, juice, brus osv) som tørstedrikk kan det være lurt å bytte til rent vann, da mange legger på seg av sukkerholdig drikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...