nojac Skrevet 6. august 2014 #21 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg har aldri før sett at noen oppgir sikkerheten som et prosenttall.Det normale er å angi låneprosenten, som altså skal være max 70 %. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nojac Skrevet 6. august 2014 #22 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Dobbeltpost Endret 6. august 2014 av nojac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #23 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg har aldri før sett at noen oppgir sikkerheten som et prosenttall. Det normale er å angi låneprosenten, som altså skal være max 70 %. Jeg nettopp. Jeg hadde egenkapital på 79% så akkurat den delen anser jeg som ganske sikker uansett. Er det tvil om noe er det vel heller stabilitet ang. inntekt. Anonymous poster hash: afc2a...203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #24 Del Skrevet 6. august 2014 ^*Ja nettopp Anonymous poster hash: afc2a...203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå