AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Hva bruker dere inni vårrullene? Grønnsaker, fisk, kjøtt, saus...? Tilbehør? Anonymous poster hash: 26d2e...611
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Jeg bruker: Kyllingkjøttdeig, evt karbonadedeig finrevet gulrot finhakket paprika finhakket løk, evt litt vårløk litt finstimlet kinakål Bønnespirer om jeg har. Smaksetter med grovkvernet pepper og soyasaus. Som tilbehør bruker jeg ris. Og Sweet chili saus og soyasaus til dypping. Anonymous poster hash: 3bbc4...fcc
Adhara Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 (endret) Den kjøttdeigen jeg bestemte meg for å kjøpe den dagen. Alle slags typer er godt synes jeg Sånn artigkrydder fra Asia-sjappa. Tror det er et thailandsk et i oransje pose med en kylling på. Kinakål Gulerot Vårløk Glassnudler Sopp Sweet chili saus er et must til dypping Jasminris om jeg gidder å lage det. Synes vårruller er så godt at jeg ikke trenger tilbehør Endret 29. juli 2014 av irrlys
melatonin Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Stort sett det samme som de over super godt!! Men bruker finsnittet grønnkål i stede for kinakål. Og sweet chilli saus er som nevnt et must! VANN I MUNNEN 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå