AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Hele meg er et surr. Jeg tenker hele tiden. Negativt. Eller så orker jeg ikke tenke engang. Er bare tom. Når jeg har fine dager er jeg bekymret for at de fine dagene skal ta slutt. Jeg gruer meg til fester jeg er invitert på, i tilfelle det kommer til å skje noe dårlig. Tør ikke lenger drikke, for jeg er redd for å bli lei meg. Får hjertebank av å tenke på å begynne på skolen igjen til høsten. Ordene har plutselig begynt å stokke seg når jeg prater med andre. Føler at jeg lever i en boble, ser meg selv utenfra. Jeg gråter ofte, eller så gir jeg faen. Syns jeg er stygg. Dum. Ikke bra nok. Så er jeg sint på alle. Kvalm, ikke sulten. Liker kjæresten min avogtil, vil vekk fra han avogtil. Samme med venner. Tilogmed katten min. Orker ikke. Sliten. Jeg har gode dager også. Da er jeg glad, selvsikker, syns jeg er pen, spiser mye, ler, elsker kjæresten, vil finne på ting med venner, koser med katten og gleder meg til å få bedre karakterer og flere venner. Men det er ikke ofte. Anonymous poster hash: 02a99...fb6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Depresjon, begynnende angst? Anonymous poster hash: 50cca...282
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå