AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Jeg har begynt å "Snapchat-flørte" med en fyr jeg ikke har møtt ennå. Han er veldig kjekk og jeg tror vi kommer til å møtes en gang. But not important. Greia er at vi har begynt å sende litt "skitne" bilder til hverandre. Det er litt spennende, men jeg merker at kreativiteten svikter litt. Føler det er så mange sexy muligheter for oss jenter! Så det jeg lurer på er om dere har noen tips? Jeg tar både fra jenter - og gutter som har mottatt slike bilder eller har en formening om hva dere ville likt å få. Anonymous poster hash: cc7aa...2cf
solch Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 (endret) Synlig nippel igjennom t-skjorta, og andre bilder som bare erter litt, og som får en til å ville ha mer. Viktig å overlate litt til fantasien tror jeg. Hørt mange gutter som liker det. Det samme gjelder trusebilder. Behold trusa på, it´s going to make him wild! Edit: Og nei, ingen skitten pike, classy og sofistikert erotikk! Sådetså! Endret 28. juli 2014 av solch 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 venusberg uten direkte mus, closeup av nippel, av typen "pent bilde" og ikke bare "hei brystvorte", naken overkropp bakfra hvor du "klemmer" deg selv, nakke/skulder/øre/hår, rumpe, rumpe med "så vidt synelig" mus... mye rart. favoritten til typen er hvis jeg stikker ut rumpa så ting er litt synelig mens jeg bøyer meg mot en vegg/skap og lignende, men det er jo typen, og ikke enkel teasing. Anonymous poster hash: e6125...894 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Synlig nippel igjennom t-skjorta, og andre bilder som bare erter litt, og som får en til å ville ha mer. Viktig å overlate litt til fantasien tror jeg. Hørt mange gutter som liker det. Det samme gjelder trusebilder. Behold trusa på, it´s going to make him wild! Edit: Og nei, ingen skitten pike, classy og sofistikert erotikk! Sådetså! Hehehe, selvfølgelig Og takk for tips! Anonymous poster hash: cc7aa...2cf
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 For sikkerhets skyld. Nippel er http://www.biltema.no/no/Bygg/VVS/Ror-og-rordeler/Klemringskoblinger/Nippel-han-86600/ Anonymous poster hash: 539d3...79c 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Ikke vis frem mer enn du ville vist på stranden. Som en ankel eller noe slikt. Anonymous poster hash: 23dcb...5b1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Ikke vis frem mer enn du ville vist på stranden. Som en ankel eller noe slikt. Anonymous poster hash: 23dcb...5b1 Amish people, ja. Anonymous poster hash: 539d3...79c
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 Vi sender hverandre bilder nå, så vil gjerne ha flere tips, jenter! For sikkerhets skyld. Nippel er http://www.biltema.no/no/Bygg/VVS/Ror-og-rordeler/Klemringskoblinger/Nippel-han-86600/ Anonymous poster hash: 539d3...79c Hehe, tror jeg går for noe som ligner litt mer på det engelske niple ordet. Den greia fra Biltema var ikke så sexy. Ikke vis frem mer enn du ville vist på stranden. Som en ankel eller noe slikt. Anonymous poster hash: 23dcb...5b1 Will do! Ankler og håndledd kan gjøre de fleste sprengkåte Anonymous poster hash: cc7aa...2cf
MarianneE Skrevet 29. juli 2014 #10 Skrevet 29. juli 2014 Send ham bilde av kløfta di. Det slår sjeldent feil....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå