AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Han lukter skikkelig sur, vond svette. Han dusjer hver dag, og bruker deo, men det hjelper ikke, ikke en gang når han er nydusjet... Noen tips? Dette begynner å bli vanskelig kjenner jeg. Anonymous poster hash: 54c64...647
Gjest Tiaen Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Har hørt man kan ta botox i armhulene, da forsvinner svetten. Ellers aner jeg ikke !
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Han vasker seg åpenbart ikke godt nok da. du må bare ta en ordentlig prat med ham om det. Sterilan såpe synes jeg er det som funker desisdert best mot svettelukt- gnikke skikkelig m såpe og ikke minst skylle godt.. særlig menn som har hår under armene,,, Anonymous poster hash: f2eef...030
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Er det noe spesielt han spiser? Anonymous poster hash: b15e8...6e4 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Barberer han seg under armene? Kan hjelpe å bruke aluminiumsklorid under armene, det stopper svetten. Anonymous poster hash: 5fa2f...b15
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Han spiser nok mye usunt? Få han til å spise mye grønne grønnsaker og urter. Hjelper mot sur lukt. Gjerne kutte ned på meieriprodukter. Anonymous poster hash: 9f0c3...4d1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Han spiser nok mye usunt?Få han til å spise mye grønne grønnsaker og urter. Hjelper mot sur lukt. Gjerne kutte ned på meieriprodukter. Anonymous poster hash: 9f0c3...4d1 Sur lukt kommer som regel av bakterier på utsiden av huden. Anonymous poster hash: 5fa2f...b15
Polly Ester Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 Barberer han seg under armene? Kan hjelpe å bruke aluminiumsklorid under armene, det stopper svetten.Anonymous poster hash: 5fa2f...b15 Og på apoteket får man da kjøpt Stop24 både som spray, roll-on og krem som funker veldig bra. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #9 Skrevet 28. juli 2014 Han lukter skikkelig sur, vond svette. Han dusjer hver dag, og bruker deo, men det hjelper ikke, ikke en gang når han er nydusjet... Noen tips? Dette begynner å bli vanskelig kjenner jeg.Anonymous poster hash: 54c64...647 Hva jobber han med? Spiser han hvitløk eller andre sterke krydder? Kom lukten plutselig, eller har han alltid hatt samme lukt? Kan dere dusje sammen slik at du får såpet han inn og sett om du merker forskjell? Kan det være en helsetilstand som forårsaker den vonde lukten? Drikker han evt for lite vann? Anonymous poster hash: f4623...186
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #10 Skrevet 28. juli 2014 Sur lukt kommer som regel av bakterier på utsiden av huden.Anonymous poster hash: 5fa2f...b15 Men om han lukter surt selv om han er nydusjet må det være noe han spiser? Svette lukter jo ikke før det har fått "satt" seg..? Anonymous poster hash: 9f0c3...4d1 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #11 Skrevet 28. juli 2014 Han vasker seg åpenbart ikke godt nok da. du må bare ta en ordentlig prat med ham om det. Sterilan såpe synes jeg er det som funker desisdert best mot svettelukt- gnikke skikkelig m såpe og ikke minst skylle godt.. særlig menn som har hår under armene,,, Anonymous poster hash: f2eef...030 Så uvitende kan man altså være... Ts, det finnes et produkt som heter Stop 24. Dette produktet får man i spray, deo og krem. Dette begynte jeg med for noen år siden da jeg opplevde å lukte svette også da jeg nettopp hadde dusjet. Hadde aldri tidligere vært plaget med svettelukt. Ja, jeg vasket meg grundig. Har siden brukt dette produktet forebyggende å har aldri svettelukt lenger. http://www.stop24.no/produkter/stop-24-serien/ Anonymous poster hash: cea62...a36 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #12 Skrevet 28. juli 2014 Kan prøve krystalldeodorant også, det er laget av naturlige salter og det gjør at luktproduserende bakterier ikke kan leve der. Men det stopper ikke svetten slik som antiperspiranter eller aluminiumsklorid. Anonymous poster hash: 5fa2f...b15 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #13 Skrevet 28. juli 2014 Men om han lukter surt selv om han er nydusjet må det være noe han spiser? Svette lukter jo ikke før det har fått "satt" seg..? Anonymous poster hash: 9f0c3...4d1 Det kan sitte i hårene. Men selvsagt, kan også være noe han spiser. Anonymous poster hash: 5fa2f...b15
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #15 Skrevet 28. juli 2014 Men om han lukter surt selv om han er nydusjet må det være noe han spiser? Svette lukter jo ikke før det har fått "satt" seg..? Anonymous poster hash: 9f0c3...4d1 Dokumenter dette da. Jeg har større tro på at det også kan være hormonelt. Det var ihvertfall da jeg kom i overgangsalderen at jeg ble plaget av en sterk svettelukt som luktet selv når jeg gikk ut av dusjen. Hadde aldri tidligere vært plaget av svettelukt. Anonymous poster hash: cea62...a36 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #16 Skrevet 28. juli 2014 Kanskje kroppen har blitt "imun" mot deodorant merket? Eg har merket at eg må stort sett bytte merke for kvar gong for at effekten skal være god. Kan det være at han vasker seg for mykje og bruker for mykje deodorant? Kanskje kroppen produserer meir pga for mykje vasking? Mannen min bruker lite deodorant og lukter aldri svette, eg derimot er heilt avhengig av deodorant for å ikkje lukte...Anonymous poster hash: a0be2...9b2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #17 Skrevet 28. juli 2014 Han lukter skikkelig sur, vond svette. Han dusjer hver dag, og bruker deo, men det hjelper ikke, ikke en gang når han er nydusjet... Noen tips? Dette begynner å bli vanskelig kjenner jeg.Anonymous poster hash: 54c64...647 Hvor på kroppen hans stinker det fra? Anonymous poster hash: f4623...186
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #18 Skrevet 28. juli 2014 Hvis du vil få han til å prøve Stop 24, anbefaler jeg sprayen. Den er lett og bruke og er mer hygienisk enn deodoranten. Anonymous poster hash: cea62...a36
Jade Skrevet 28. juli 2014 #19 Skrevet 28. juli 2014 Kan det være klærne som ikke blir ordentlig rene? Eller lukter han uten klær også? Har han prøvd å barbere seg under armene for å se om det er hårene det sitter i? Kan ikke se noe annet enn at han ikke blir ordentlig ren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå