Gå til innhold

jeg kjenner ingenting, han kommer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker en gutt veldig godt, og vi har begynt å ha sex.. jeg merker nesten ingenting, men han kommer ganske raskt. Penisen hans har grei størrelse, så ingenting er galt med den! Men jeg lurer på hvorfor jeg ikke merker noe? jeg har en dildo i ca samme størelse, som jeg kjenner veldig godt. Kan også ha en fin stund med barberhøvvelen min (holderen såklart, ikke bladene). så jeg lurer på hvorfor jeg ikke merker noe når jeg har sex med han? tips?

Anonymous poster hash: 76587...7a0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd ulike posisjoner? Kanskje han krummer slik at det blir mindre press i noen stillinger eller no. Evnt at han ikke blir helt/holder seg stiv?

Gjest Awzm me
Skrevet

Kanskje fordi du blir våtere og utvider deg mer med han?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker en gutt veldig godt, og vi har begynt å ha sex.. jeg merker nesten ingenting, men han kommer ganske raskt. Penisen hans har grei størrelse, så ingenting er galt med den! Men jeg lurer på hvorfor jeg ikke merker noe? jeg har en dildo i ca samme størelse, som jeg kjenner veldig godt. Kan også ha en fin stund med barberhøvvelen min (holderen såklart, ikke bladene). så jeg lurer på hvorfor jeg ikke merker noe når jeg har sex med han? tips?

Høres nå merkelig ut...med mindre han er virkelig tynn og liten...

Kanskje han ikke er helt hard/stiv???Da kan man kjenne den følelsen....

Anonymous poster hash: cd68e...c9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

takk for tips! den er veldig hard når vi starter, så tror ikke det er det. men vi får prøve ut litt stillinger!

Gjest brutal_mann
Skrevet

takk for tips! den er veldig hard når vi starter, så tror ikke det er det. men vi får prøve ut litt stillinger!

Og kniping.

Skrevet

Prøv med CAT-stillingen. Med den klarer jeg å gi kjæresten orgasme bare penis er halvstiv nok til at vi får den inn. Og det får vi til, hun bare dytter den inn selv :ler:

Hvis det ikke funker prøv med litt massasje (yoni-massasje), det er uansett en flott måte å bli god kjent med kjønnet til kjæresten på.

AnonymBruker
Skrevet

Fatter ikke hvordan det er mulig...

Kan hende du er født med en romslig mus...kan være medfødt.Ikke alle er like trange.Stor forskjell på kvinner.

Anonymous poster hash: cd68e...c9a

Gjest Heartbeat
Skrevet

Det er for at du er våtere og sikkert kåtere med han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...