AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Jeg liker en gutt veldig godt, og vi har begynt å ha sex.. jeg merker nesten ingenting, men han kommer ganske raskt. Penisen hans har grei størrelse, så ingenting er galt med den! Men jeg lurer på hvorfor jeg ikke merker noe? jeg har en dildo i ca samme størelse, som jeg kjenner veldig godt. Kan også ha en fin stund med barberhøvvelen min (holderen såklart, ikke bladene). så jeg lurer på hvorfor jeg ikke merker noe når jeg har sex med han? tips? Anonymous poster hash: 76587...7a0
Hjordis Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Prøvd ulike posisjoner? Kanskje han krummer slik at det blir mindre press i noen stillinger eller no. Evnt at han ikke blir helt/holder seg stiv?
Gjest Awzm me Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Kanskje fordi du blir våtere og utvider deg mer med han?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Jeg liker en gutt veldig godt, og vi har begynt å ha sex.. jeg merker nesten ingenting, men han kommer ganske raskt. Penisen hans har grei størrelse, så ingenting er galt med den! Men jeg lurer på hvorfor jeg ikke merker noe? jeg har en dildo i ca samme størelse, som jeg kjenner veldig godt. Kan også ha en fin stund med barberhøvvelen min (holderen såklart, ikke bladene). så jeg lurer på hvorfor jeg ikke merker noe når jeg har sex med han? tips? Anonymous poster hash: 76587...7a0 Høres nå merkelig ut...med mindre han er virkelig tynn og liten... Kanskje han ikke er helt hard/stiv???Da kan man kjenne den følelsen.... Anonymous poster hash: cd68e...c9a 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 takk for tips! den er veldig hard når vi starter, så tror ikke det er det. men vi får prøve ut litt stillinger! Anonymous poster hash: 76587...7a0
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 takk for tips! den er veldig hard når vi starter, så tror ikke det er det. men vi får prøve ut litt stillinger! Anonymous poster hash: 76587...7a0 Og kniping.
stan Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Prøv med CAT-stillingen. Med den klarer jeg å gi kjæresten orgasme bare penis er halvstiv nok til at vi får den inn. Og det får vi til, hun bare dytter den inn selv Hvis det ikke funker prøv med litt massasje (yoni-massasje), det er uansett en flott måte å bli god kjent med kjønnet til kjæresten på.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #8 Skrevet 30. juli 2014 Jeg liker en gutt veldig godt, og vi har begynt å ha sex.. jeg merker nesten ingenting, men han kommer ganske raskt. Penisen hans har grei størrelse, så ingenting er galt med den! Men jeg lurer på hvorfor jeg ikke merker noe? jeg har en dildo i ca samme størelse, som jeg kjenner veldig godt. Kan også ha en fin stund med barberhøvvelen min (holderen såklart, ikke bladene). så jeg lurer på hvorfor jeg ikke merker noe når jeg har sex med han? tips? Anonymous poster hash: 76587...7a0 Fatter ikke hvordan det er mulig... Kan hende du er født med en romslig mus...kan være medfødt.Ikke alle er like trange.Stor forskjell på kvinner. Anonymous poster hash: cd68e...c9a
Gjest Heartbeat Skrevet 30. juli 2014 #9 Skrevet 30. juli 2014 Det er for at du er våtere og sikkert kåtere med han
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå