Gå til innhold

Snapchat og poengsum...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, dere!

Øker poengsummen på snapchat ved at man bruker den nye chattegreia som har kommet?

Eller øker den bare når man sender hverandre bilder?



Anonymous poster hash: 292f5...53c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den øker når man chatter, for jeg hadde plutselig en ny på topp 1 etter noen meldinger frem og tilbake.

Anonymous poster hash: ad753...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poengsummen øker kun av snaps, men topplisten kan endre seg av chat :)



Anonymous poster hash: 7ca9b...b00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sjekka og det er kun snaps som teller :)

Poengene er slik at man kan bli sjalu om kjærestens sum øker og det ikke er med deg?



Anonymous poster hash: 7e968...4c0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poengsum på snap? Herregud..

Anonymous poster hash: 43c96...08f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rart det er krig i verden sier nå bare jeg.

Anonymous poster hash: ad753...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære som nå er min eks.. Hang seg plutselig opp i dette, men han sluttet å sende meg snap ganske tidlig i forholdet. Jeg har aldri snapet personlige bilder av meg selv til andre enn han. Hvem som er på topplista har iallefall ikke noe med hvem jeg sender mest snap til har jeg sett iallefall.

Anonymous poster hash: ad753...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Er helt sikker på at kjæresten er utro over snapchat (og sikkert på flere arenaer...). Jeg vet brukernavn han bruker på sin "skjulte "snapchatkonto han har bak min rygg..men er jo håpløst å komme seg inn på den og å se hva som er blitt skrevet/sendt :(

Anonymous poster hash: 292f5...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jo chatten også borte på snapchat, på samme måte som bildene, etter at det er lest. Om man ikke trykker på linjene.

Tror jeg ville snakket med ham i stedet for å basere slike mistanker på snapchat eller andre sosiale medier.



Anonymous poster hash: 7e968...4c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig vitsen med poengene?

Poengene er alle snapsene man har sendt og fått til sammen.

Anonymous poster hash: 7ca9b...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med han.fant dette ut fordi jeg kikket på tlf hans og der var han innlogget på en ukjent snapkonto. Hans svar på det var"aner ikke noe ting om det".så ble han sint og sa han ikke gadd å bry seg om jeg "begynte igjen".

For lettere og forstå hvorfor jeg kikka og reagerte så hører det med til historien at han for ca fire mnd innrømte utroskap over snapchat og andre sosiale medier som hadde vart i over et år.

Et halvt år før ærligheten kom begynte jeg å fatte mistanke men fikk bare høre hvor gal og vanskelig jeg var. Ferska han for fire mnd siden og da innrømmet Hn alt. Tok lang tid og mange lovnader fra hans side om at det aldri skulle skje igjen og hvor mye han angret seg osv..ga en sjangse til.

Sjekket tlf idag Pga dårlig magefølelse and here we go..again :(

Anonymous poster hash: 292f5...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 poeng sto det. Så tydeligvis nå nylig han har fikset seg denne bak min rygg. Er sint,forbanna og såra..og fortvilt!

Anonymous poster hash: 292f5...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså.. om du ikke stoler på ham og vet at han har vært eller er utrol (over snapchat og sosiale medier??).. hvorfor gjør du det ikke bare slutt? Man trenger ikke "gyldig grunn" eller bevis for noe for å avslutte et forhold.



Anonymous poster hash: 7e968...4c0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosiale medier = at han har hatt ulike profiler på ulike nettsteder man ikke er på om man er i et forhold..datesider ol..

Pga barn og at vi bor i lag så er ikke bare å hive han ut heller.og vil aller helst nå bare få høre sannheten istedenfor alle de løgnene..det gjør det bare enda verre at han i tillegg sitter å lyver meg rett oppi trynet om noe sånt.

Absolutt ikke er forhold jeg ønsker og fortsette i, men akkurat nå vil jeg bare Ha ærlighet i første omgang :/

Anonymous poster hash: 292f5...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det gjør deg ulykkelig så hvorfor forsette ett forhold da? Ikke tving deg sjøl til å være hos han mens dere har barn sammen... Som du sier han har gjort dette før.. Og det stopper ikke her, som jeg har erfaringer med så stopper det aldri... Men ditt valg kjære deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ganske tydelig for meg at denne fyren enten er utro, eller prøver å være det.



Anonymous poster hash: 64dd3...135
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poengene er alle snapsene man har sendt og fått til sammen.

Anonymous poster hash: 7ca9b...b00

ja det forstod jeg :) men jeg forstår ikke hvorfor? Hva er vitsen liksom? Er det om å gjøre å få mest mulig poeng? Isåfall, hva skjer da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det forstod jeg :) men jeg forstår ikke hvorfor? Hva er vitsen liksom? Er det om å gjøre å få mest mulig poeng? Isåfall, hva skjer da? :P

Nei, det er egentlig ikke noe spesielt med det, og det skjer ingenting om man får så og så mye poeng, så vet ikke helt hva vitsen er :P

Anonymous poster hash: 7ca9b...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 37 poeng har han i hvert fall ikke brukt det mye ennå.. Det er vel bare 3-4 snaps fram og tilbake.. (jeg husker ikke hva man får per snap jeg altså, men). Selv hadde jeg visst 13 000 poeng ca. Da bruker jeg det en del (men har hatt det siden det kom ca). Men sjekket lista mi og ei hadde 133 000 poeng :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...