Gå til innhold

Smake på egne safter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det hender.

Er så pirrende med jenter som gjør det ;) Men mange som ikke liker sin egen smak tror jeg...desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Amémonos

Er så pirrende med jenter som gjør det ;) Men mange som ikke liker sin egen smak tror jeg...desverre..

Tror det handler mer om at mange kvinner har et anstrengt forhold til sin egen kropp og seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det handler mer om at mange kvinner har et anstrengt forhold til sin egen kropp og seksualitet.

Det tror jeg du har rett i. Synd at det er sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Har overhodet ikke problemer med det selv, men det er jo ikke annerledes enn menn som ikke vil smake på egen sæd - så tror det er veldig normalt å vegre seg litt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Om man har en kjæreste som ikke liker å drikke av samme sted på glasset når hun drikker noe, så antar jeg at hun heller ikke føler seg komfortabel med litt smak av egne safter heller? At vi menn syntes damene smaker veldig godt er vel mer naturlig, men jeg kan til en viss grad forstå at noen ikke liker tanken på sin egen væske.

Men det er også vesentlig forskjell på smak av f.eks "precum" og damenes "smøringsjuice" enn sperm. Spermen er vel stort sett veldig sterk og salt smak på mens det andre er mild og litt søt smak på? Så for meg å kysse etter at hun har sugd er absolutt intet problem. Vi snakker uansett såpass lite stoff her enten det er meg som blir sugd eller henne som blir kysset etter orgasme.

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Høres litt trist ut for dere.

Det er nok helt individavhengig vil jeg mene.

Dere er kanskje ganske unge?

Mange kvinner er ganske usikre på sin egen seksualitet de første årene.

- og det finnes absolutt også voksne menn som får boxser'n i krøll ved tanken på å kline med henne som nettopp hadde kuken hans dypt i munnen... selv om han ikke har kommet ennå.

Så noen mennesker har et litt anstrengt forhold til å smake seg selv, - andre har det ikke.

Man trenger vel ikke være så veldig usikker på seg selv eller sex med partner, eller ha det "trist" selv om en kvinne ikke ønsker å smake på sin egen saft ? Eller være "ung"

Det kan faktisk bare være så enkelt at man ikke har lyst til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snu på det. Vil du kline med henne rett etter at hun har sugd deg?

De færreste jeg kjenner ville nok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Guri1985, on 29 Jul 2014 - 17:58, said:

Snu på det. Vil du kline med henne rett etter at hun har sugd deg?

De færreste jeg kjenner ville nok det.

Vet ikke om den var ment til meg men ja, jeg gjør det. Både før, under og etter. Jeg syns faktisk det er ganske deilig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Man trenger vel ikke være så veldig usikker på seg selv eller sex med partner, eller ha det "trist" selv om en kvinne ikke ønsker å smake på sin egen saft ? Eller være "ung"

Det kan faktisk bare være så enkelt at man ikke har lyst til å gjøre det.

I min verden er det veldig trist. Punktum.

Jeg stilte de andre spørsmålene for å få frem noen av de andre potensielle medvirkende årsaken som kan spille inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Snu på det. Vil du kline med henne rett etter at hun har sugd deg?

De færreste jeg kjenner ville nok det.

Jeg blir skuffa om jeg ikke får kline med henne etter at hun har sugd meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Lille-pus, on 29 Jul 2014 - 18:04, said:

I min verden er det veldig trist. Punktum.

Jeg stilte de andre spørsmålene for å få frem noen av de andre potensielle medvirkende årsaken som kan spille inn.

I jakten på gode svar overser man ofte det enkle.

Og så bør man ikke ha en slik holdning at dersom andre mennesker ikke gjør det samme som oss selv så fortjener det en eller annen negativ karakteristikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skuffa om jeg ikke får kline med henne etter at hun har sugd meg.

Hva... :O. Det blir jo nesten som å suge seg selv, men jaja, hver sin lyst.

Anonymous poster hash: 4ce9a...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hva... :O. Det blir jo nesten som å suge seg selv, men jaja, hver sin lyst.

Anonymous poster hash: 4ce9a...cad

Hehe...er ikke så veldig farlig egentlig? Det blir som å kjenne sitt eget spytt :) det er vel ikke slik heller at det drypper og renner safter av pikken rett etter den kommer ut av henne som regel heller?

Men som du sier...hver sin lyst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Liker du å smake på deg selv fra fingrene dine osv da,sånn for egen del ? :P

Det er meget opphissende, men jeg må ha opparbeidet en viss stemning først ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ganske individuelt, men jeg vet om flere, og meg selv inkludert, liker IKKE "smaken av egne safter". Partnerne jeg har hatt, vil stort sett ikke kysse etter en blowjob, i likhet med at jeg ikke vil kysse etter å ha blitt slikket eller suge han etter penetrasjon. Nei, altså.. Uansett hvor rent og flott det sikkert er oppi der, er det for mange tanker som stopper meg. Tenk om du får utflod midt i samleie? Åh, nå ble jeg uggen bare av å tenke på det..



Anonymous poster hash: f628f...736
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meget opphissende, men jeg må ha opparbeidet en viss stemning først ;).

Hehe,jeg kommer iallefall "i en viss stemning" temmelig fort hvis dama gjør dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker faktisk smaken av mine egne safter.

Det hjelper sikkert at jeg er bi, og liker smaken av mus generelt :)

Jeg kysser med glede partner etter at h*n har gått ned på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...