Gå til innhold

Hva skjer med meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex med to personer i mitt 25 år lange liv. Med han første så var det bra sex men når han kom inne i meg og dro seg ut så tok det liksom litt tid før det rant ut. Med han jeg har sex med nå så har vi helt enormt bra sex og jeg blir alltid veldig våt (det renner omtrent). Derimot når han trekker seg ut etter utløsning så renner det masse it med en gang! Da mener jeg i sekundet han trekker seg ut! Er dette vanlig eller er det fordi jeg drap våt!? Syns også at sæden hans virker noe tynnere men jeg aner ikke hva grunnen til det er..

Anonymous poster hash: 2e061...66e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oh lord..

Anonymous poster hash: ed4d9...9b7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sæden hans er tynnere fordi sædvæsken hans ikke inneholder spermier. Enten har han fått utført en vasektomi uten å fortelle deg det, eller så er han steril fra naturens side uten å vite det.

Anonymous poster hash: 94afc...cf8
Gjest Coolaid
Skrevet

Det trenger ikke nødvendigvis være at han er steril. Konsistens kan variere fra person til person. Og så varierer mengde og konsistensen dersom man runker mye.

Man kan lure på mye.

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt.

Her så varierer det veldig hvor fort sæden renner ut igjen, spørs hvor mye han har drukket og om han har kommet tidligere på dagen eller ikke.

Anonymous poster hash: 1088b...53f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...