Gå til innhold

Kåt hele tiden.. Hjelp!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på 30 år, som begynner å bli frustrert. Etter at jeg sluttet på prevensjon for ca ett år siden, har jeg konstant lyst på sex. Jeg har gått på p-piller siden jeg var 15, med unntak av to graviditeter (hvor også sex lysten var på topp, men jeg trodde det skyldtes hormoner). Nå har mannen sterilisert seg, og jeg kuttet altså ut p-piller. Jeg tenker på sex store deler av dagen, har nærmest en umettelig appetitt på sex. Mannen min og jeg har alltid hatt et godt sexliv, kanskje 3 ganger i uken gjennom 12 år. Nå vil jeg gjerne ha sex to ganger om dagen. Nesten alle menn jeg møter, tenner meg. Og jeg fantaserer om sex med tilfeldige flere ganger hver dag. Har aldri vært utro og skal heller ikke være det, men mannen min klarer ikke møte det voldsomme behovet mitt. Begynner å bli veldig lei, og lurer på om det er noe unormalt med meg. Jeg drømmer til og med om sex, og våkner kåt hver morgen. Er veldig frustrerende.

Anonymous poster hash: d85b0...dd5

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på 30 år, som begynner å bli frustrert. Etter at jeg sluttet på prevensjon for ca ett år siden, har jeg konstant lyst på sex. Jeg har gått på p-piller siden jeg var 15, med unntak av to graviditeter (hvor også sex lysten var på topp, men jeg trodde det skyldtes hormoner). Nå har mannen sterilisert seg, og jeg kuttet altså ut p-piller. Jeg tenker på sex store deler av dagen, har nærmest en umettelig appetitt på sex. Mannen min og jeg har alltid hatt et godt sexliv, kanskje 3 ganger i uken gjennom 12 år. Nå vil jeg gjerne ha sex to ganger om dagen. Nesten alle menn jeg møter, tenner meg. Og jeg fantaserer om sex med tilfeldige flere ganger hver dag. Har aldri vært utro og skal heller ikke være det, men mannen min klarer ikke møte det voldsomme behovet mitt. Begynner å bli veldig lei, og lurer på om det er noe unormalt med meg. Jeg drømmer til og med om sex, og våkner kåt hver morgen. Er veldig frustrerende.

Er i akkurat samme situasjon!

Anonymous poster hash: 4262a...97d

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å få mannen din til sengs da, de er ikke så vanskelig å be :)

Anonymous poster hash: 4e9b0...ea9
Gjest lipgloss
Skrevet

ta prozac så demper lysten seg betydeligdeilig og ikke bli styrt av kåtheten sin det kan jeg love deg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør jo det da:) vi har sex nesten hver dag. Problemet er at det ikke er nok. Og jeg synes det er slitsomt å være så på som det jeg er. Han rekker nesten ikke ta initiativ lenger. Og noen ganger er han trøtt når vi skal legge oss, og det må jeg jo respektere. Men han er veldig fornøyd med situasjonen, og benytter seg av det så mye som mulig. Våkner opp kåt hver morgen, og da har han dratt på jobb, så da har jeg det gående hele dagen, bare vente til vi kommer hjem. Er faktisk veldig slitsomt! Og onanere gir tilfedstillelse der og da, men den dype kåtheten forsvinner jo ikke. Blir overrasket over meg selv, sto i heisen i et kjøpesenter i dag, med en kjekk mann litt eldre en meg, og jeg står å fantaserer om at han trykker på stoppknappen og bøyer meg over og knuller meg. Kjenner ikke meg selv igjen! Virkelig upassende, og jeg er flau over å føle det sånn.

AnonymBruker
Skrevet

kjenner meg igjen... sånn ble jeg etter at jeg sluttet på pillen også. jeg skal starte igjen nettop fordi jeg er lei av å være distansert fra virkeligheten

Anonymous poster hash: ba5fb...58c
Skrevet

Du høres ut som drømmedama. Mannen din har ett skikkelig luksusproblem. Utforsk litt med peptider (f.eks PT-141) så kanskje han blir like kåt og på som deg.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, slik ble jeg også etter at jeg sluttet på p-pillen etter mange år. Roet seg heldigvis litt etter hvert!

Anonymous poster hash: bdbe9...25b
AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre...! Hvor lenge er "litt etterhvert"? Nå har det gått ganske nøyaktig ett år, og ingen tegn til bedring, snarere tvert imot. Lurer på om jeg kan ha vært en så seksuell person hele tiden, bare at p-pillene har dempet lysten? Silverfox, takk for tips, det skal sjekkes ut!

Jeg begynner ikke på antidepressiva for å senke sexlyst, til det er jeg alt for frisk ;) og steriliseringen ble gjennomført nettopp for å slutte på p-piller, så det er ikke noe alternativ å begynne på det igjen. Kanskje en annen form for prevensjon kan fungere, som også kan senke lysten.

Skrevet

Jeg sitter her og sender en tanke til alle de stakkars mennene som er gift med kvinner med liten eller nesten ingen sexlyst, og som akkurat nå sitter og leser denne jævla forbanna satans horetråden om et kvinnfolk som er nesten ustyrlig kåt.

Jeg vil bare si til deg, kjære mann og bror: Jeg føler med deg, jeg skulle gjerne gått sammen med deg og båret noe av frustrasjonen din, hvis det hadde vært mulig. La oss ta en virtuell øl sammen, der det er lov til å bytte ut følelsespreik med grisepreik. God, distansert manneklem fra meg til deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør jo det da:) vi har sex nesten hver dag. Problemet er at det ikke er nok. Og jeg synes det er slitsomt å være så på som det jeg er. Han rekker nesten ikke ta initiativ lenger. Og noen ganger er han trøtt når vi skal legge oss, og det må jeg jo respektere. Men han er veldig fornøyd med situasjonen, og benytter seg av det så mye som mulig. Våkner opp kåt hver morgen, og da har han dratt på jobb, så da har jeg det gående hele dagen, bare vente til vi kommer hjem. Er faktisk veldig slitsomt! Og onanere gir tilfedstillelse der og da, men den dype kåtheten forsvinner jo ikke. Blir overrasket over meg selv, sto i heisen i et kjøpesenter i dag, med en kjekk mann litt eldre en meg, og jeg står å fantaserer om at han trykker på stoppknappen og bøyer meg over og knuller meg. Kjenner ikke meg selv igjen! Virkelig upassende, og jeg er flau over å føle det sånn.

Har samme "problemet", heldigvis har ikke typen noe imot det. Tømmer han hver gang jeg er med han, og jeg kunne fortsatt holdt på i evigheter. :sjenert:

Anonymous poster hash: 47dae...34c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...