AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Jeg nettdater en mann som jeg liker enormt godt. Vi har snakket om det meste, også sex, og under disse samtalene har det kommet frem bekymringer fra hans side. Nemlig at han er redd for at jeg ikke kommer til å kjenne noe under samleiet dersom det blir et forhold mellom oss. Han har sagt at penisen hans er 10 cm. Jeg på min side tar det helt med ro og har aldri hatt en bestemt favorittstørrelse på penis. Det har funket godt med alle jeg har hatt før bortsatt fra en som hadde for stor. Likevel husker jeg ikke om noen av de andre har hatt denne størrelsen. Jeg vet at jeg er veldig trang og at det ofte har vært litt vondt i starten, så dermed tenker jeg også at det ikke kommer til å være et problem. I tillegg er vel vaginaen omtrent 10 cm lang. Er det noen som har noe å si til dette? Noen som har hatt en med ca 10 cm? Anonymous poster hash: cb1f1...b48
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Størrelse (lengde) har svært lite å si. Klitoris sitter jo i ytre del av vagina/skjeden og det er der vi er følsomme. Lenger inn er det for det meste muskler. Diameter har litt å si så du kjenner at det noe der. Og ja, skjeden er kun 10 cm, så teknisk sett holder det med en penis som er 5 cm lang og god diameter Anonymous poster hash: f2ec9...1c1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Noen andre som har noen innspill? TS Anonymous poster hash: cb1f1...b48
SardintrollReturns Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Nå skal det sies at jeg er tilhenger av stort utstyr, men når det er sagt er det kun en bonus. Om du går på daten og ikke bare tenker på penisen, så kan det hende at det vil gå riktig bra.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 10cm er ikke for lite, nei. Anonymous poster hash: 92f9c...bc0 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Bare 10cm? LØP! Anonymous poster hash: f3f66...eb7
Gjest Eurodice Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Størrelse (lengde) har svært lite å si. Klitoris sitter jo i ytre del av vagina/skjeden og det er der vi er følsomme. Lenger inn er det for det meste muskler. Diameter har litt å si så du kjenner at det noe der. Og ja, skjeden er kun 10 cm, så teknisk sett holder det med en penis som er 5 cm lang og god diameter Anonymous poster hash: f2ec9...1c1 Her er det flere feilinformasjoner. Klitoris sitter ikke i skjeden, den befinner seg i vulva, mer eller mindre skjult øverst mellom de indre kjønnsleppene. Du har forsåvidt rett i at skjeden er 10 cm, men det er ikke absolutt. Den kan være mellom 7,5 til 13 cm i vanlig tilstand og bred nok til å få plass til to-tre fingre. Under seksuell opphisselse kan lengden øke med inntil 5 cm og diameteren også inntil 5 cm. En erigert penis på 5 cm merker man ikke så mye til, vil jeg anta.
Gjest Trollkarlen Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 Bare 10cm? LØP! Anonymous poster hash: f3f66...eb7 Nei hysj! Nå trigger du alle menn med liten penis!
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #9 Skrevet 28. juli 2014 Dette er minimum: Anonymous poster hash: b360d...3a7 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #10 Skrevet 28. juli 2014 kommer veldig an på tykkelsen. Jeg lå med en som sikkert nok var enda mindre :O Tynn og liten. Kjente den, men fikk ikke noe ut av den for å si det sånn.. Det var som om han skulle fingret med en finger inn og ut Er den liten og tykk så er det godt nok har vært sammen med en som har en stor en, men som ikke kunne bruke den.. hjelper ikke mye når det går for han med engang :O Men han jeg har nå har en sånn midt på treet. Og veldig fornøyd Så bare tull at str skal ha så mye å si.. Kommer veldig an på om han kan å bruke den Anonymous poster hash: 8f2fe...b90
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #11 Skrevet 28. juli 2014 Nå skal det sies at jeg er tilhenger av stort utstyr, men når det er sagt er det kun en bonus. Om du går på daten og ikke bare tenker på penisen, så kan det hende at det vil gå riktig bra. Ja, som sagt så har jeg ikke tenkt noe negativt om dette. TS Anonymous poster hash: cb1f1...b48
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå