AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Det har visst ligget en søppelpose i gangen, som både jeg og samboeren min har oversett. Når jeg kom hjem ista fra jobben, merket jeg det luktet i gangen. Og det ligger en del ''likmark'' i området foran døra, ved posen. Jeg fikk helt panikk! Så nå har jeg sittet inne på soverommet i to timer, og tørr ikke gå ut før samboeren min har kommet hjem og fjerna faenskapen. Jeg aner ikke hvor lenge den posen har vært der, den har ligget litt gjemt under en barnevogn vi ikke har brukt på en evighet. Jeg lurer på om noen har opplevd lignende? Blir vi kvitt dem med en gang søppelposen er ute, og hvor kommer de fra? Føler meg som verdens mest urenslige person nå! Men jeg holder det stort sett rent og ryddig. Har bare nedprioritert rydding og vasking i varmen. Vet egentlig ikke hva jeg vil med innlegget. Måtte bare få ut sjokket! Anonymous poster hash: d094d...e17
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 De sprer seg og formerer seg i en vannvittig fart. Ikke for aa skremme deg. Men du maa faa ut den posen fort som faen! !!!!!!! Stoevsug hele omraadet. Kast stoevsugerposen (ute i soeppelspann). Vask godt med vann iblandet klorin. Anonymous poster hash: eb386...6b5 1
Gjest Eurodice Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Pingle! Jeg forstår st dette er ufyselig, men om du ikke hadde hatt en samboer, hva ville du ha gjort da for å fjerne posen? 5
Ciara Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Altså, dette må vekk. Når jeg skal fjerne noe jeg synes er ufyselig er det på med oppvaskhanskene, blander sterkt såpevann (Zalo og salmiakk) og går i gang. Tenk så mye bedre du føler deg når dette er vekk. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Går inn på rommet og gjemmer deg? Seriøst? Kast posen og begynn å vaske fort som faen.Anonymous poster hash: 59338...15f 5
LedigNavn Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Hvor hjelpeløs skal du tillate deg selv å være? Ta en annen stor pose og vreng den rundt posen med søppel. Du trenger ikke ta på posen med søpla engang. Så er det fram med støvsuger og vaskebøtte. Dette går helt fint. 3
Chloe- Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Jeg ville ikke puttet ungen i den barnevognen med det første. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Samboeren min kom hjem en time etter jeg skrev innlegget, så det var ikke sånn at det måtte ligge lenge. Hadde jeg ikke hatt han hadde jeg selvfølgelig gjort det selv. Nå er hvertfall posen kastet og ingen tegn til flere mark. Har vasket over området der posen lå. Skjønner at dere syns jeg er tåpelig som ikke tørr selv, men når jeg kunne slippe så ventet jeg heller en time. Hater alt av insekter og kryp Anonymous poster hash: d094d...e17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå