Blondepiken Skrevet 28. juli 2014 #21 Skrevet 28. juli 2014 Cornelius kunne jeg tenke meg å prøve også. Ellers anbefaler jeg Spisekroken og Hanne på høyden
netpuppy Skrevet 28. juli 2014 #22 Skrevet 28. juli 2014 Hvis du ikke er redd for å prøve noe nytt kan jeg anbefale Nr. 13 på Torgallmenningen. De har en fastsatt 5 retters meny som blir skiftet ut med jevne mellomrom (lurer på om det var ny hver uke) og de får lokale råvarer fra Bergensområdet. Det var knallgod mat sist jeg var der, men dyrt. Tror det ble 5-600 per pers pluss drikkevarer. Det som trekker ned er at lokalet ikke er så veldig koselig. Ellers anbefaler jeg Spisekroken. Veldig koselige lokaler og knallgod mat. Bestill kalv
Blondepiken Skrevet 28. juli 2014 #23 Skrevet 28. juli 2014 Hvis du ikke er redd for å prøve noe nytt kan jeg anbefale Nr. 13 på Torgallmenningen. De har en fastsatt 5 retters meny som blir skiftet ut med jevne mellomrom (lurer på om det var ny hver uke) og de får lokale råvarer fra Bergensområdet. Det var knallgod mat sist jeg var der, men dyrt. Tror det ble 5-600 per pers pluss drikkevarer. Det som trekker ned er at lokalet ikke er så veldig koselig. Ellers anbefaler jeg Spisekroken. Veldig koselige lokaler og knallgod mat. Bestill kalv Ja, kalv på spisekroken. Den kan ingen bli skuffet av . Og så er de som jobber der så hyggelige!
Gjest Ferie Skrevet 28. juli 2014 #24 Skrevet 28. juli 2014 Har spist der med jobben. Ble ikke helt klok på opplegget, kan hvem som helst bestille, det er ikke slik at de bare tar litt større grupper?Anonymous poster hash: fcf93...af2 Har spist der både med familie(stor gruppe) og med en vennine(2 stykk).
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #25 Skrevet 29. juli 2014 Mine favoritter: - Spisekroken(Betalte 1200 ca sist vi var der, 3-retter for 2 stk, samboer tok øl og jeg tok alkoholfritt) - Potetkjelleren(Betalte 1850 for 5-retter for 2 stk, 2 øl og 2 gode juicer) Skal teste ut Hanne på høyden og 1877, da jeg har hørt veldig mye bra om de. Anonymous poster hash: de160...2b2
Gjest Teora Skrevet 29. juli 2014 #26 Skrevet 29. juli 2014 Dette sammenfaller med liste også (minus Bølgen og Moi, som jeg kanskje ikke ville valgt til akkurat en slik anledning - maten er etter mitt syn ikke på samme nivå som de øvrige). Og med Hanne på Høyden i tillegg. Anonymous poster hash: a2edd...8f0 Hanne på Høyden glemte jeg, den er veldig veldig bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå