AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #21 Skrevet 28. juli 2014 - Som liten stjal jeg pokemon-kort, mer enn en gang, i butikken. - Tre timer etter at jeg ble kjent med en fyr via nett, tok jeg bilen og kjørte i en time for å treffe han (aldri truffet han før) og hadde sex. Han kunne vært farlig... - Som 15 åring syklet jeg klokken 1 på natten i ca. en time for å møte en fyr jeg likte utrolig godt. Skal sies at han, nå 6 år senere, er kjæresten min enda. (Vi ble sammen noen mnd etter den natten.) Men der og da, når jeg syklet helt alene midt på natta ved veien, føltes det veldig skummelt! - En venninne og jeg var i Tyrkia. Der møtte vi to gutter, og venninna mi likte han ene veldig godt. Jeg ble jo bare med fordi det var gøy og fordi hun likte han ene. Så tilbød de seg å kjøre oss til hotellet med hver sin moped. Altså... de kunne jo ha tatt med oss et helt annet sted og voldtatt oss eller noe! Jeez! Vi ble også en annen kveld med de i en bil til en helt annen by. De skulle vise oss utelivet... vel, det gikk jo bra det også. Men kunne også endt den andre veien. Tyrkiske menn har temmelig kort temperament, lærte jeg der nede! Men det er en annen risiko-historie... Kommer ikke på flere i farta, men jeg sparte det verste tilslutt: - Jeg var utro. Det er det verste jeg har gjort i hele mitt liv og jeg tror det forblir sånn. For hvis jeg skulle gjort noe verre, måtte jeg vel ha drept noen? Eller vært utro, igjen. Men det skjer ikke. Det blir med den ene gangen, for det drepte meg litt innvendig etterpå. Anonymous poster hash: 55908...f67
Gjest SoccerPlayer Skrevet 28. juli 2014 #22 Skrevet 28. juli 2014 Å bruke stoff. Jeg kunne drept meg selv med det. Var så dum at jeg ikke skjønte det den gangen. Da var det bare digg.
Gjest Timber Skrevet 28. juli 2014 #23 Skrevet 28. juli 2014 Ganske lite egentlig. Som liten var jeg på diverse slang etter både frukt, grønt og bær. Og så red vi på noen okser som stod ute. Ikke helt som hest. Blandet meg inn i et par slåsskamper og en gjengvoldtekt. Og gått inn i et brennende hus for å se om det var folk der.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #24 Skrevet 28. juli 2014 Naturens gang kaller man det, ikke mye risiko. Milliarder av andre mennesker har gjort det før deg.Anonymous poster hash: 02ce8...e3d De færreste har gjort noe som de er helt alene om. Uansett risiko.. Og det å leve livet go vite at du kan miste et barn, det er vel en mye verre risiko enn noe annet. Til og med mitt eget liv..Anonymous poster hash: 7d50c...671
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #25 Skrevet 28. juli 2014 De færreste har gjort noe som de er helt alene om. Uansett risiko.. Og det å leve livet go vite at du kan miste et barn, det er vel en mye verre risiko enn noe annet. Til og med mitt eget liv..Anonymous poster hash: 7d50c...671 Det er nok ikke det Mye, mye større sannsynlighet for at det går bra enn dårlig. Omtrent ingen risiko altså.Anonymous poster hash: 02ce8...e3d 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #26 Skrevet 28. juli 2014 Jeg og samboer reiste 2 uker til utlandet uten penger eller hotell. Flere ganger faktisk. Mer gøy egentlig. Anonymous poster hash: 3369c...648
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #27 Skrevet 28. juli 2014 Gjort nok til at jeg er overrasket over at jeg overlevde tenåra. Det desidert verste jeg har gjort, var da jeg og en 2 år eldre kompis dro på heisatur til Amsterdam alene, uten at foreldrene våre visste det. Jeg var knapt blitt 15. Er jo et mirakel vi i det hele tatt kom oss ut av Norge! Nede i Amsterdam dro vi jo ut med fake leg, havna i slosskamp, løp fra politiet, røyka hasj, festa og drakk hos fremmedfolk, og jeg endte med å få noe som antakelig var GHB i drinken min. Kompisen min måtte bare ta meg over skuldra og løpe til skogs. Vi sov en annen natt på en benk ute. Ble jo selvsagt også rana de pengene vi hadde lagt av for å komme oss hjem, så vi måtte jo haike hele veien hjem til Norge. Og store deler av den turen husker ikke jeg en gang. Våknet opp på hybelen til kompisen min med fyllenerver av en annen verden. Fatter ikke hva jeg tenkte...! Anonymous poster hash: be98a...f2a
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #28 Skrevet 28. juli 2014 Min liste er ikke så imponerende, men jeg prøver likevel. - Prøvd ecstasy - har egentlig stor respekt for narkotika/rus, men ville prøve for en sånn 1 gang i livet-greie for å se hva det var. - Stjålet en palett med øyenskygge fra HM. Helt impulsivt og lite uttenkt, først i ettertid la jeg merke til at akkurat den HM-butikken kryr av vektere hele tiden. Kunne fått mye mer konsekvenser hvis jeg ble tatt en hva den jævla greia var verdt. - Vært utro. Der og da mest for spenningens skyld - men ikke verdt det ift. drama i etterkant. Alt dette skjedde før jeg fylte 20 år. Er i dag mye mer forsiktig av meg, og selv om jeg ALDRI ville gjentatt noen av disse tingene, så er jeg på en merkelig måte litt glad for at jeg har disse erfaringene med meg videre. At jeg har noen hemmeligheter som ingen får vite. Anonymous poster hash: af69e...34e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #29 Skrevet 28. juli 2014 Nesten sultet meg til døde Anonymous poster hash: 24764...91d
anybody Skrevet 28. juli 2014 #30 Skrevet 28. juli 2014 - Tre timer etter at jeg ble kjent med en fyr via nett, tok jeg bilen og kjørte i en time for å treffe han (aldri truffet han før) og hadde sex. Han kunne vært farlig... - Som 15 åring syklet jeg klokken 1 på natten i ca. en time for å møte en fyr jeg likte utrolig godt. Skal sies at han, nå 6 år senere, er kjæresten min enda. (Vi ble sammen noen mnd etter den natten.) Men der og da, når jeg syklet helt alene midt på natta ved veien, føltes det veldig skummelt! Kommer ikke på flere i farta, men jeg sparte det verste tilslutt: - Jeg var utro. Det er det verste jeg har gjort i hele mitt liv og jeg tror det forblir sånn. For hvis jeg skulle gjort noe verre, måtte jeg vel ha drept noen? Eller vært utro, igjen. Men det skjer ikke. Det blir med den ene gangen, for det drepte meg litt innvendig etterpå. Anonymous poster hash: 55908...f67 Men tok du ikke den verste først egentlig?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #31 Skrevet 28. juli 2014 Shit, jeg tror jeg er en ganske kjedelig person når jeg leser de andre historiene her.. Men kan nevne de tingene jeg følte var risikofylte: - Jeg og ei venninne ble med en ukjent fyr hjem da vi var på ferie i Bulgaria. Idiotisk. - En stund hang jeg med en av de mest beryktede narkotikaselgerene i hjembyen min. Kunne fått konsekvenser for meg, men jeg har heldigvis droppet all kontakt med ham uten problemer. - Jeg fyllekjørte en gang, før jeg i det heletatt hadde tatt lappen. Noe av det dummeste jeg har gjort i hele mitt liv, og noe jeg ALDRI kommer til å gjøre igjen. Er kun eksen min og et par kompiser av han som vet at dette skjedde og jeg skammer meg inderlig mye over at jeg kunne finne på noe slik. Dette er snart åtte år siden og jeg har heldigvis en annen respekt for trafikken nå. - Aldri hatt sex med kondom.. Nå har jeg hatt kjæreste i mange år, men når jeg tenker på det nå er det jo helt idiotisk at jeg har holdt på slik. Selv om jeg går på pillen kunne jeg fått mange irreversible kjønnssykdommer, som f.eks herpes. Uff. Anonymous poster hash: 80080...0fe
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #32 Skrevet 28. juli 2014 Uff... Jeg begynte å svare på denne, men når listen ble lang, og jeg så totalt dust ut, ga jeg meg. Pluss at jeg sikkert kom til å bli gjenkjent innpå her... Så lot vær jeg Krysser fingrene for at barna mine ikke blir halvparten av det jeg var 😱 Men, jeg ble tross alt en fin person til slutt Men artig å lese om dere andre Stjålet en 50 lapp da? Dere er søte! Anonymous poster hash: 373dd...9c5
Silfen Skrevet 28. juli 2014 #33 Skrevet 28. juli 2014 (endret) Tja, jeg har født noen ganger. Det er visst ganske risikofylt ifølge noen. Hoppet i strikk anser jeg nå som sikkert nok, ellers hadde jeg jo ikke gjort det, men det er vel ikke noe alle gjør. Litt drugs, masse sex, ravende full i mørke bakgater i storby, men jeg føler ikke at det var risikofylt heller. Jeg er generelt veldig lite bekymret som person. Prøvd å mekle mellom sinna folk. Endte med at jeg ble slått ned. Det kunne jo vært farlig, iom at bakhodet mitt fikk et ublidt møte med en murkant. Men slapp unna med noen sting. Definitivt risikofylt å gå mellom sinte folk. Endret 28. juli 2014 av Silfen
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #34 Skrevet 28. juli 2014 Føler at den ene gangen jeg var på jordbærslang til en gal nabo faller litt i skyggen her... Anonymous poster hash: 589cf...69a Forsåvidt. Jeg hadde ofte pansret kjøretøy, da, det hadde neppe du da du jaktet på jordbær hos naboer. Jeg var en mye mer nervøs fyr da jeg tippet på Italia mot England i VM enn jeg som regel var i Faryab, tro det eller ei, men risikofylt var det utvilsomt. Anonymous poster hash: 5d2b7...152 1
Gjest Belle âme Skrevet 28. juli 2014 #35 Skrevet 28. juli 2014 Hoppa 17 meter ned i vannet. Stjelt. Blei med å stjele. Drukke sammen med 3 eldre gutter aleine, tenkte ikkje så mykje der og da.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #36 Skrevet 28. juli 2014 Å svelge 300 tabl. uten å si ifra til noen. Odsene var dårlige, men jeg våknet opp fra koma med respirator etter noen dager. Det har ikke gjentatt seg.Anonymous poster hash: c3b8b...3ab
The Kitten Skrevet 28. juli 2014 #37 Skrevet 28. juli 2014 Vært på fest på et utested som var stengt, med bare fremmede menn. Dykket Vært i Palestina
masekopp Skrevet 28. juli 2014 #38 Skrevet 28. juli 2014 Vært uteligger i noen måneder. Redd for å bli rana. Frivillig eller hva..?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #39 Skrevet 28. juli 2014 Å notorisk ikke kunne sette grenser, være destruktiv, være alkoholiker og lett rusmissbruker, alltid med blackout + liten og søt jente på byen, i oslo, natterstid, ganke så ofte og oftest alene. Virre rundt og våkne de merkligste steder uten av vite om den som ev hadde pult meg spurte først eller ikke, i flere år. Kommer langt opp på en laaaaang liste. Var iallefall svært farlig for sjela har jeg merket nå lenge etterpå. Anonymous poster hash: 0ec6b...a02
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå