Gå til innhold

Hva er det mest risikofylte dere har gjort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom på dette da jeg leste noen skrive i en tråd at menn tar mer risiko enn kvinner (aksjetråden var det vel). Snakket med en kamerat og han kunne nevne en knippe ting, som utroskap og å stjele i butikk da han var yngre.

Lurer på hvor mye risiko folk flest tar, eller i det minste, hva dere har opplevd som risikofylt?

Det er vel ting jeg har gjort som var risikofylt, som
å hive meg på fly til ukjent land i ung alder eller å tilbringe hele natten ute med en venninne som tenåring og overnatte hos en fremmed. Men det var ikke da jeg var mest stresset.

Det som kjentes som mest risiko, som jeg kommer på, var da roommaten var på ferie i tre uker og jeg var skrapa for penger, altså ikke en krone på meg og ingen mat i hus og tre dager til jeg fikk penger på konto. Jeg tok en femtilapp fra hennes rom og handlet mat - da pengene mine kom på konto tre dager etter tok jeg ut 50kr og la tilbake. To uker senere kom hun hjem og det utgjorde selvsagt ingen forskjell, men de tre dagene gikk jeg på nåler og var livredd hun skulle komme hjem fra ferie to uker for tidlig og se de var borte og anklage meg for tyveri og jeg skulle bli hevet i fengsel...

Anonymous poster hash: 58f52...4da
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vært i Afghanistan og blitt beskutt i noen måneder blir vel en klar nummer en, men sånn ellers har jeg også satset en del på aksjer, tippet en del på sport og drevet med noen idretter med ganske stor risiko.

Anonymous poster hash: 5d2b7...152
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vært i Afghanistan og blitt beskutt i noen måneder blir vel en klar nummer en,

Anonymous poster hash: 5d2b7...152

Føler at den ene gangen jeg var på jordbærslang til en gal nabo faller litt i skyggen her...

Anonymous poster hash: 589cf...69a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Føler at den ene gangen jeg var på jordbærslang til en gal nabo faller litt i skyggen her...

Anonymous poster hash: 589cf...69a

Glemte epleslang!

Jeg ble en gang tatt på fersken og skjelt ut så der og da var det ganske ille.

Anonymous poster hash: 58f52...4da

Skrevet (endret)

Vært uteligger i noen måneder. Redd for å bli rana.

Endret av Summers
Gjest Lille-pus
Skrevet

Aksjene regner jeg ikke som risiko med mindre man satser penger man ikke har råd til å tape.

Risiko = sannsynligheten for at det går galt x konsekvensen når det går galt

Tja... mest risikofylte.... kan muligens ha vært å klatre til topps i boretårnet på en plattform i -87, uten fallsele ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Hengt etter en bil med rulleskøyter i stor fart på motorveien mens jeg holdt et fyrverkeribatteri i munnen mens det fyrte av. Utrolig nok gikk det bra, men en ting er sikkert. Jeg skal aldri drikke heimbrent igjen.

Anonymous poster hash: a9520...593
  • Liker 6
Gjest Tiaen
Skrevet

Fikk litt feile venner på ungdomsskolen. Det var visst "kult" å stjele, og de syntes jeg var rar som ikke gjorde dette. Derfor endte det opp med at jeg stjal en topp i en klesbutikk (til bare 50 kr da). Jeg var livredd. Så neste dagen dro jeg tilbake til butikken og leverte den tilbake. Glad for at jeg gjorde det! :)

Skrevet

Hadde hatt lappen i 3 dager og så ikke hvor fort bilen fra venstre kom så jeg vrengte ut på veien og bilen var på håret fra å kjøre rett inn i førersiden min. Min skyld, men han kjørte langt over 60 km/t som var på den veien..Var rimelig skjelven resten av dagen.

Skrevet

Stort sett hver gang jeg har drukket meg full. Alkohol er noe av de farligste man kan drive med.

AnonymBruker
Skrevet

Hatt ubeskyttet sex. Aldri igjen.

Anonymous poster hash: 4087a...ccc

AnonymBruker
Skrevet

Det meste jeg har gjort blir litt i skyggen etter jeg ble mamma. Da følte jeg virkelig at det var det mest risikofylte jeg har gjort.

Tenk sjangsen for at barnet skal bli alvorlig sykt eller dø.

Anonymous poster hash: 7d50c...671

AnonymBruker
Skrevet

Prostitusjon hjemmelaget bungyjump.

Anonymous poster hash: cf7fa...d04
AnonymBruker
Skrevet

Stort sett hver gang jeg har drukket meg full. Alkohol er noe av de farligste man kan drive med.

Noe av det farligste faktisk? Tull.

Anonymous poster hash: 49fb5...de7

AnonymBruker
Skrevet

Hatt sex utenfor ekteskap i en bil i et strengt muslimsk land

Anonymous poster hash: 9cc1d...08d

Skrevet

Noe av det farligste faktisk? Tull.

Anonymous poster hash: 49fb5...de7

Du om det.

AnonymBruker
Skrevet

Det meste jeg har gjort blir litt i skyggen etter jeg ble mamma. Da følte jeg virkelig at det var det mest risikofylte jeg har gjort.

Tenk sjangsen for at barnet skal bli alvorlig sykt eller dø.

Anonymous poster hash: 7d50c...671

Naturens gang kaller man det, ikke mye risiko. Milliarder av andre mennesker har gjort det før deg.

Anonymous poster hash: 02ce8...e3d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flyttet til utlandet for å ta master basert på en løgn - altså at jeg sa til opptakskontoret at jeg kunne språket. Jeg kunne ikke engang si mitt eget navn. Språkprøven (man måtte bevise grammatikkunnskaper på høyeste nivå) var først ved studiestart. Jeg leste hele sommeren og bestod, men det var dritskummelt, siden jeg også brukte en del tid på å bli kjent med byen og drikke billig øl. Hadde tapt veldig, veldig mye penger og ansikt hvis jeg ikke hadde bestått den prøven.

Anonymous poster hash: 787ef...bff
AnonymBruker
Skrevet

Vært utro

Hoppet i fallskjerm og strikk

Fjellklatring uten sikkerhet

Kjørt bil og mc på bane

Rafting

Bodd i utlandet (pekt tilfeldig på verdenskartet, kjøpte billett og dro, alene som tenåring. Ble boende litt over ett år.)

Flyttet ut når jeg var 15

Brukt kroppen min for å få goder. Ikke prostitusjon, men jeg var ganske manipulerende en periode, uten at det ble oppfattet slik.

Tilfeldig sex, ubeskyttet.

Tatt det meste av narkotiske stoffer (sluttet etter noen år, og er i dag stor motstander av stoff)

Lært av mine feil, og er i dag en veldig fornuftig og oppegående dame.

Anonymous poster hash: f3e2c...fe4

Gjest brutal_mann
Skrevet

Utlevert alle mine mørke hemmeligheter og sårbare sider til et annet menneske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...