Gå til innhold

Nervøs jente

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan jeg gjøre en jente som er jomfru trygg på meg? Jeg har aldri vært med en jomfru før og har heller ikke så mye erfaring, noe som også er litt flaut for meg siden jeg er over 30. Hun skal overnatte i kveld og vi har ikke gjort mer enn å kysse.

Anonymous poster hash: 00512...124
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere MÅ jo ikke nødvendigvis ha sex. Hva med å bare sove sammen, bli kjent med kroppene til hverandre?

Anonymous poster hash: 66c8d...456
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er hun?

Anonymous poster hash: 0ff48...4eb
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er hun?

Anonymous poster hash: 0ff48...4eb

Hun blir 18 om to uker.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan jeg gjøre en jente som er jomfru trygg på meg? Jeg har aldri vært med en jomfru før og har heller ikke så mye erfaring, noe som også er litt flaut for meg siden jeg er over 30. Hun skal overnatte i kveld og vi har ikke gjort mer enn å kysse.

Hun blir 18 om to uker.

Oh lawd. Dette kommer ikke til å enda bra her inne på KG... :popcorn::popcorn::popcorn::popcorn:

Anonymous poster hash: a6d5e...f92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

når jeg leste atten sa jeg "nice" for meg selv med et smil. Hot tips fra meg vil være å avstå fra sex i kveld, for å vise at hun kan stole på deg. Om hun spør senere om hvorfor det ikke ble noe så svar noe som "jeg fanget ikke opp signalene fra deg om at du ville ha sex" eller "jeg lar deg bestemme tempoet, og du må si ifra når du er klar"

Anonymous poster hash: 3eeaa...358
Gjest Eurodice
Skrevet

Hvor mye over 30 er du, 39?

Skrevet

Vet du at hun er nervøs da? Eller er det bare noe du antar siden hun er mye yngre, jomfru og skal overnatte for første gang?

Å ta det rolig er vel det beste, litt kyssing og kos hvis muligheten byr seg, men ikke noe som kan oppfattes som press. Vær hyggelig og oppvartende, vis at du er interessert i henne som person og ikke bare sex med en snart attenåring.

AnonymBruker
Skrevet

når jeg leste atten sa jeg "nice" for meg selv med et smil. Hot tips fra meg vil være å avstå fra sex i kveld, for å vise at hun kan stole på deg. Om hun spør senere om hvorfor det ikke ble noe så svar noe som "jeg fanget ikke opp signalene fra deg om at du ville ha sex" eller "jeg lar deg bestemme tempoet, og du må si ifra når du er klar"

Anonymous poster hash: 3eeaa...358

*Da

Anonymous poster hash: ffea6...7ad

Gjest Coolaid
Skrevet

Et tips fra meg er at dersom hun virker nervøs når dere holder på er at du sier: " dersom jeg/vi gjør noe som du ikke liker eller har lyst til, så slå meg litt på armen med hånden din"..... og så tar du hånden hennes og lar hun kjenne hva du mener. Da blir hun med en gang trygg på at du respektere grensene hennes.

Bare vær kåt, ha det gøy og følg med på om hun koser seg. Og er ikke stemningen helt der så kan dere gå hele veien en annen gang.

Flott at du bryr deg om hennes første gang :)

Gjest Coolaid
Skrevet

Hva med en deilig kroppmassasje og se hvor den ender ? sånt blir det god stemning av selv om det ikke ender med samleie.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...