Gå til innhold

blir alltid sår

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

blir alltid sår etter vi har hatt sex,det skjer uannsett.

noen som har det sånn?hva kan det være?

jeg er våt nok og er ikke plaget av sopp lenger,uff det er veldig kjedelig da vi må vente noen dager før vi kan gjøre det igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du bare ikke produserer nok glidemiddel selv? Vi er alle forskjellige og det trenger ikke være noe galt med deg for det.

Kjøp ei tube glidemiddel på apoteket og slipp unna hele problemet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

men hvis man blir våt er ikke det det samme som naturlig glide middel? for har ikke noe problemer med det..syntes det er litt rart,kan det være sopp?selv om jeg ikke har noen plager av det ellers??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våt er naturens glidemiddel ja, men det kan hende sekretet akkurat du utskiller er veldig tynt f.eks og dermed ikke holder til å unngå sårhet.

Det kan jo hende dere har sex lenge av gangen og det er derfor du blir sår...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det er jo slik at når en har holdt på en stund, blir du våtere, så hva med å bruke kondom på starten? Og så ta den av, siden du har blitt våtere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

nei det er ikke så lenge av gangen at det kan være det tror jeg,men det stemmer sikkert som du sier at det kan være for tynt og ikke fungere bra nok. jeg har hele tiden tenkt at det er så rart siden jeg blir våt...hmm takk for svar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe problem - du kan sjekke selv hvordan "konsistensen" på sekretet i skjeden er, det endrer seg ofte i løpet av syklusen slik at det er seigere og tykkere i perioder.

Hadde du hatt sopp ville jeg tro at du hadde illeluktende utflod og klumper, gulvhvit utflod.

Men jeg tror at en periode med friksjons-fattige samleier har slitt litt på deg og kanskje gjør at du blir litt anspent og derfor mindre våt?

Prøv glidemiddel - det er lettvint og kan inngå som et morsomt element i forspill og lek :wink:

Vil du i tillegg være snill mot skjeden din, bruk Vivag eller en annen type melkesyrekapsel for å sørge for at miljøet er best mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...