Gå til innhold

Kramper i halsen- hva kan det være?


Gjest Livmora

Anbefalte innlegg

Gjest Livmora

Jeg satt som plantet i kontorstolen på jobb og gjespet (ble sent kvelden før). Da gapet var på det høyeste opplevde jeg sterke kramper i både svelget og resten av halsen. Det holdt på i ca. 10 sekunder, og var veldig ubehagelig og vondt. Ett øyeblikk lurte jeg på om jeg var i ferd med å ha ett slags anfall.
Det dabbet av, men det virker som det sitter litt igjen i halsen. Jeg klarer ikke legge hodet bakover å se i taket, da gjør det vondt i det myke området under haken. Her gjør det også vondt om jeg klemmer.
Er det noen som vet hva dette kan være for noe? :vetikke:

Mvh Engstelig frue

Endret av Livmora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slike episoder har jeg også når jeg gjesper høyt og godt. Kramper under haka spesielt. Det er nok ikke noe farlig, bare muskler som blir strekt litt vel langt



Anonymous poster hash: 5ad7a...f80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det samme.. hos meg dukker det opp hvis jeg gjesper og samtidig vrir på hodet så jeg antar det er en slags overanstrengelse av muskel. .jeg får det nedover langs ene siden av halsen. Et par ganger har dte gått så langt at det akkurat var som om jeg fikk en "knute" på siden av halsen og det kjentes helt opphengt ut. Ble livredd. samboeren min måtte massere meg der ene gangen, sa slapp det helt plutselig... vet ikke hva annet det kan komme av enn overstrukket muskel



Anonymous poster hash: c4e01...df3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...