Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Noen andre som har erfart det. Nå går jeg på primolut for 3 mnd på rad og søren heller, men vekta går bare opp. Jeg er aktiv, spiser sunt og likevel går vekta opp. Virker som det er mye vann i kroppen - klærne sitter på like godt som før, men det er den hersens vekta. Bruker det forøvrig for å se om jeg kan få "normal" syklus igjen. Blir ret tog slett sprø av den vektøkninga.
Minya Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 En av bivirkningene på Primolut er generalisert ødem, hevelser i kroppen, det kan feks være ren vannvekt, noe du selv mistenker. Snakk med legen din på nytt og hør om det er mulig å evt bytte preparat, eller slutte med den medisineringen du går på nå. Eller aksepter at vekta går opp mens du prøver å medisinere frem en normal syklus.
Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 NÅ tok jeg siste tabletten i går så jeg håper at kroppen skal regulere seg. Merka at fingrene hovna bra opp og det har dem aldri gjort før. Har gått på dem i 3 mnd nå så forhåpentligvis slipper jeg ta noe mer og syklusen regulerer seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå