Gå til innhold

celleforandringer i livmorhalsen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Legen ringte meg here om dagen og sa jeg hadde unormale verdier og har bestilt time til meg på sykehuset for å ta en grundigere prøve. For mange år tilbake fikk jeg vite at jeg hadde hpv virus i kroppen og at man kan få kreft av dette. Nå er jeg bekymret og det tar jo evigheter før jeg får komme inn på sykehuset.

Er det noen her som har hatt celleforandringer ?

Anonymous poster hash: f98d6...86a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legen ringte meg here om dagen og sa jeg hadde unormale verdier og har bestilt time til meg på sykehuset for å ta en grundigere prøve. For mange år tilbake fikk jeg vite at jeg hadde hpv virus i kroppen og at man kan få kreft av dette. Nå er jeg bekymret og det tar jo evigheter før jeg får komme inn på sykehuset.

Er det noen her som har hatt celleforandringer ?

Har hatt, og ved neste kontroll var alt i orden. Det er ofte at det er slik

Anonymous poster hash: 5ed90...2ab

Skrevet

Nei, men søstera mi har nettopp fått påvist celleforandringer. Hun venter også på svar de neste dagene eller neste uke. Da har hun ventet i 2-3 uker, forferdelige uker når det gjelder sånt. Håper det ikke er så ille alikavel. Hun hadde en ondartet svults i den ene eggstokken for mange år siden(1997/98) Hun fjernet eggstokken, tok noen cellegiftkurer og ble helt frisk. Det har ikke vært noen tilbakefall der, bortsett fra prøvene hun tok nå som viste celleforandringer. Så får se nå.... Håper på fine svar nå så fort som mulig, helst.:/

Skrevet

Har hatt, og ved neste kontroll var alt i orden. Det er ofte at det er slik

Anonymous poster hash: 5ed90...2ab

Faktisk litt trøst å lese :)

Skrevet

Jo, forresten. Ønsker deg det beste og håper det ikke er så alvorlig :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Takktakk. Håper det går bra og det gjør det sikkert. De fleste går det jo bra med. Men hater å vente på svar :O

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dette viruset... Verdiene var alt for høye og jeg har vært på alt av biopsier og kolloniseringer.

Etter siste røsk sier de at jeg er kurrert og ikke har viruset lenger. :)

Et eller annet med at viruset ikke går inn i huden men holder seg utenpå eller noe slikt. (rett meg gjerne om dette er feil, for det høres for godt ut til å være sant.)

Brevene som kommer i posten er utrolig kalde og upersonlige... Så forbered deg på det :) Mine celleforandringer var 3 av en skala fra 1-3 hvor 3 er den værste.

Værste er ventingen som tar ALT for lang tid... 2 år etter de fant noe fikk jeg beskjed om at jeg var frisk.... 2 ÅR... :)
Jeg er frisk og det er vel egentlig det som teller. :)

Anonymous poster hash: c57b0...ec1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...