Gå til innhold

Erfaring med BRYSTREDUKSJON?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sliter veldig med vond rygg pga store pupper med bh str G.

Av min kiropraktor fikk jeg anbefalt brystreduksjon. Noen med erfaring?

Hvordan var brystene før og etter?

Anonymous poster hash: 7c9f4...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke personlig, men har en venninne som har tatt det. Hun er veldig fornøyd. Eneste hun er litt misfornøyd med er at brystvortene nå er litt store i forhold til de nye, mindre brystene.



Anonymous poster hash: 87154...4a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner svar på mye av dette i en annen tråd litt lenger nede.

Anonymous poster hash: e33ea...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok brystreduksjon for noen år siden. Er 37 år, 1,60, slank og hadde F/G-cup. Angrer ikke i det hele tatt. Men, det er ikke en behagelig operasjon og man får store arr. Aortaen (det rundt brysvortene) minsket de så de passet til den nye størrelsen. Har nå e B-cup. Helt passelig til min kropp. Arrene har blitt mye finere, men er alltid kald på siden av brystene og har litt redusert følelse i brystvortene, angrer uansett ikke. Jeg betalte kun en egenandel så lurt å høre med fastlegen først. Så lenge man har problemer med nakk/hodepine og ikke er overvektig så får man det. Lykke til :D



Anonymous poster hash: aafc3...65d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 24 år nå og tok reduksjon når jeg var 18. Er utrolig glad for at jeg tok det valget! De var ikke så veldig store, men for store for den lille kroppen min. De ser mye bedre ut nå og selvtilliten har steget betraktelig! Herlig å kunne kle seg som man vil og passe bikinier/bher som før ikke så bra ut på meg. Jeg var hos Aleris i Oslo, de bruker en litt annen metode som fører til mindre arr. På meg har de skjært rundt brystvortene og en linje ned, men ikke ut til sidene som mange gjør som medfører et ankerformet arr.



Anonymous poster hash: b428f...4b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok brystreduksjon for ti år siden. Er noe av det smarteste jeg har gjort! Før var de store og så ikke ut, nå er det passe store og fine. :)



Anonymous poster hash: 1a961...78c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min søster tok det, hadde ikke gigantiske men type godt over snittet og reduserte til en stor c-cup samt reduserte areolaen som fra før var relativt store.

Hun måtte få hjelp til vasking/handling i ca 1 mnd etter(kunne ikke løfte tungt), resultatet ble veldig pent synes jeg.

Symmetrisk, og areolaen ble og fine(dette vil jo variere utfra hvordan kroppen danner arr, ergo individuelt).

Hun gjorde det i Oslo, men husker ikke klinikken.

Anonymous poster hash: 1ab4e...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter veldig med vond rygg pga store pupper med bh str G.

Av min kiropraktor fikk jeg anbefalt brystreduksjon. Noen med erfaring?

Hvordan var brystene før og etter?Anonymous poster hash: 7c9f4...2ca

Dette har jeg svart ganske utførlig på for litt siden i en tråd her inne.

Anonymous poster hash: e33ea...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dekket brystreduksjon for ca 1,5 år siden og er kjempefornøyd.

Gikk fra G-cup til en fin passende D-cup, og ryggen er MYE bedre enn før :)

Jeg var i ganske fin form etter operasjonen, men kunne ikke løfte noe særlig og måtte holde overkroppen i ro en mnd ca. Lurt å ha noen innejakker eller tynne cardigans på lur,for du kan ikke løfte armene over hodet på en stund.Eneste ulempen er at arrene ikke er så pene,men dette var jeg litt forberedt på da husen min ikke alltid danner så fine arr.Håper de blir bedre med tiden :)



Anonymous poster hash: e9f07...3ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...