Gå til innhold

Ønsker ikke kontakt med menn som sliter psykisk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var ute etter det samme da jeg var aktiv på nettdating, og skrev noe à la "en som trives med livet". Ingen av de jeg traff hadde psykiske problemer, det var oppegående, positive menn. Beholdt en av dem ;)

Anonymous poster hash: ede70...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var på nettdating var det en mann som skrev til meg. Jeg begynte å lese profilen hans. Kjekk mann og det virket som vi kunne ha mye til felles. Under hva han ønsket i en partner stod det:"snill, ærlig og trofast,som mange skriver. Leste videre og da la han ut om at han i sine tre siste forhold hadde blitt utsatt for uærlighet og utroskap. Dette var noe han ikke ville ha og la ut ganske mye om det

Jeg forstår det, man har brent seg, men siden han skrev så mye om det i profilteksten endte det med at jeg ikke svarte han. Jeg er ærlig, snill, har aldri vært utro og vil aldri være det, men jeg kjente det ble for mye informasjon om hva han IKKE ville ha.

Er enige med andre her, skriv det på en annen måte. Du kan fort virke usympatisk. Alle kan også slite i perioder, man vet aldri hva som skjer. Men å date når man er langt nede er en dårlig idé uansett.

Anonymous poster hash: fb83e...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste sliter med psyken, det er en del av det å være menneske. Men lykke til.

Anonymous poster hash: 00cd6...f0b

Nei. De aller fleste sliter ikke med psyken. Ærlig talt... Vet du hva du snakker om?

Anonymous poster hash: 3febc...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med det de fleste skriver her. Vektlegg det positive du ser etter hos en person ikke det du IKKE ser etter.

Jeg ser på møteplassen at det er mange som har hatt negative opplevelser med menn. Men når halve profilteksten består av:

"Barna mine er det viktigste i livet mitt. Hvis du innbiller deg at du skal få noe slags førsteplass i livet mitt, kan du bare stikke med en gang!!"

"Jeg er ikke ute etter ett kjapt knull!!"

Osv osv.

Sånne profiler hopper jeg bare over. Så utrolig usjarmerende.

Anonymous poster hash: 39697...2ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...