AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Dette er et litt rart "problem". Jeg var på badet samtidig som venninnen min pusset tenner og så at hun tok vann i munnen og skjøv kjeven fra side til side for å skylle munnen. Jeg har ikke for vane å være på badet sammen med andre så jeg har bare sett sånn skylling på film, og har vel tenkt at sånn skylling bare er noe de gjør på film. Men nå har jeg prøvd å gjøre det samme som venninnen min (hun holdt et mini-kurs hehe), men jeg får det ikke til. Kjeven min knepper og så henger den seg opp litt, slik at jeg må gape høyt for å få kjevene tilbake til vanlig stilling. Blir veldig sliten i kjeven av det. Jeg liker idéen om å få skylt ut tannkremrester og vil gjerne få til denne skyllingen. Er det jeg som er unormal? Eller er dette på samme måte som at noen kan rulle tunge, mens andre ikke kan? Anonymous poster hash: bb57d...ddd
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Du skal ikke skylle munnen etter tannpuss. Da skyller du ut bla fluor ol som skal virke på tennene i løpet av natten Anonymous poster hash: 1b5e2...62b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå