Gå til innhold

Nå gidder jeg ikke mer!!

Fremhevede innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

Helvete heller, nå har jeg holdt på et par måneder med sunnere livsstil, det vil si jeg har kuttet ut søtt, brus og junkfood, og prøver å trene tre dager i uka, men istedet for å minke på fettet, så kommer det mer! Ikke muskler heller, men mer "håndtak" rundt midjen! Nå er jeg så drittlei, sitter oppe halve natta og slår meg i magen og griner, og er helt motløs! Nå har jeg begynt å gå tilbake til dårlige vaner igjen, for jeg ser ikke vitsen i å la være, for det hjelper jo ikke det grann! Det eneste jeg vil, er å få trent bort kulemagen min, men det skal visst ikke gå det! E så sinnsykt gørrlei nå! Seriøst, noen her som har fettsugd magen, og vet hvor jeg kan henvende meg? Ca priser på dette??

Kan det ha noe med at jeg har gått på Trionetta i fem år nå, og at det kan hjelpe hvis jeg slutter med de??

Og hvor lett er det å holde en sunn kost når all mat på markedet er fetende! ARG! Ingen bikini i år heller nei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gi opp, for all del! Dersom du ikke føler noe fører med seg noen plass, har det muligens med at du slanker deg på feil måte. Forhør deg med profisjonelle, hvor du kan få råd og veiledning. Lykke til- du klarer det!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei på deg,slik er det med meg også trener 3 ganger i uka styrke /spinning. Har ikke gått ned i vekt trent i 5 mnd, Men er blitt fastere i fisken og fått bedre holdning. Har også vomb som jeg vil bli kvitt men det er bedre å ta det med ro i steden for pulverkur. vi har lagt om livstil og det er det beste i lengden. lykke til du blir nok slankere etter hver som du/vi får muskler.

Skrevet

Hørtes fortvilende ut ja... Jeg har sluttet med melk, hvetemel og sukker pga allergier, og går ned i vekt hele tiden. Selv om jeg var slank fra før. Hvis du er bevisst disse tingene, og virkelig gjennomfører en diett uten de, så har jeg all tro på at du vil gå ned.

Tok bare to uker før jeg merket stor forskjell på klærne! Dessverre krever det en del planlegging... Lage middag fra bunnen av, ikke noe pose supper og slikt. Ikke vanlig ost, men kun geitost. Det finnes melk, sukker og hvetemel i alt omtrent, det er utrolig hvor mye når man først legger merke til det. Vanskelig å leve uten brød, men kjøper glutenfritt knekkebrød som er veldig godt.

Synes du har vært flink, hold ut litt lenger så skal du se at det blir resultater!

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei!

Nå er jeg kanskje ikke rette til å svare på dette.

Men ( og dette er sikkert ikke det du vil høre)

Resultater kommer ikke over natten.

Hold deg til et godt treningsprogram . ..

men når det gjelder mage er nøkkelen godt kosthold og kardio

Og du kan spise mat som er godt selvom du spiser sunt.

BAre pass på og få i deg variert mat.

eksempler :

Gode proteinkilder: Karbonadeig, Rent storfe, svinekjøtt, fisk ,

Bra karbokilder : Rå grønnsaker, eple , pære , ris,pasta potet.

Om du synes du får lite fremgang kutt ned på mengden pasta,potet og spis mer grønt og kjøtt.

fettkilder : olivenolje, fet fisk , udos o.l

Sauser : tomatsauser, sweet and sour , soyasauser etc.

Unngå alt som er av sukker og hvitt mel o.l

Prøv lage ting fra bunnen av.

evt kan du prøve måltidserstatter .

Som denne ; http://www.aztec.se/budo/GRPImages/TL035.jpg

Et annet tips er og skaffe deg en treningsdagbok der du fører hva du har trent og hva du har spist hverdag. En dag i uken bør du måle rompe, lår, legger og mage og skrive ned målene for dette.

Bruk 3 dager i uken på et helsestudio

1-2 dager med vekter og 1 dag på ren "cardio" der du trener f.eks aerobic o.l

Varm opp 20-30 minutter før vekttrening.

Gå/ sykle steder istedenfor bussen. Ta trappen istedenfor heisen.

Lykketil :)

Gjest gjest1
Skrevet

Nå må du slutte, jeg har jo sagt helt ærlig at treninga har hatt effekt! Skal vi trene i morra? Ig mange ganger etter det? Du skal ha bikini i år om jeg så presser deg oppi en for du har ikke noe å skamme deg over, tvert imot, jeg misunner deg jo!

Vet ikke om dette var så mye til hjelp for du vil jo ikke tro på det, men ville din venn lyyyve?

• 2 uker senere...
Gjest seroxata
Skrevet

Takk for mange gode råd og lignende:) Jeg fikk meg faktisk en liten oppkvikker her om dagen! JEg kjøpte nytt korsett for en måned siden, og fikk lagd et skjørt for en spesiell anledning, og den gang fikk jeg akkuratpå meg skjørtet og så vidt korsettet. Og i går gled korsettet rett på, og skjørtet datt nesten av!!! wuuuuuh!!!I'm back on track!! :kul:

Skrevet

Ikke varm opp 20-30 min før vekttrening. Varm opp ca 5-10 min og tren heller ca 20 min utholdenhet etter vekttreninga. Det setter fart på tingene :)

Dessuten er en dag i uka med "cardio" for lite hvis du vil ned i vekt. Forsøk å bevege deg noe HVER dag.

Lykke til!!

Gjest StoreSky
Skrevet

Det Estrella sier er veldig smart.

Dessuten kan det være lurt å hive vekta og heller måle deg! Da ser du effekten myyye bedre! (jeg både måler og veier meg, vekta står nesten stille, men har gått ned 10 cm rundt livet - siden jul)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...