Gå til innhold

Nylig singel,lurt å reise alene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke bestilt hotell,for det gjør jeg aldri når jeg reiser til det landet. Bare man går ut av bussen i byen så blir man omringet av 20-30 personer som tilbyr overnatting. Men nå har jeg booket hostel til meg selv. Når det gjelder å forelske seg i noen kjapt og ligge rundt,så har jeg aldri vært en slik dame. Selv om det er slutt så elsker jeg han fortsatt. Og til slutt for å svare på tips vedr.danskebåten,det var et godt forslag,men det er dessverre ikke noe for meg. På den båten tror jeg at jeg virkelig hadde følt meg ensom..

Anonymous poster hash: d7e69...45b

Hostel er perfekt for å møte folk :) Jeg var nettopp 2 uker alene i Frankrike og Italia, og bodde på hostell nesten hele tiden. Kjempelett å komme i kontakt med folk på rommet, det er mange som reiser alene og også er ute etter selskap. Jeg syns det er mye lettere å snakke med australere, kinesere, amerikanere etc enn nordmenn, da de gjerne er mer åpne og smalltalk faller naturlig for dem. Jeg hadde en fin tur alene, og det tror jeg du også kommer til å få! Enig med deg med danskebåten, når man reiser alene syns jeg det er bedre å reise til en storby eller et sted der man kan møte mennesker og planlegge hva man selv vil gjøre :) God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Det eneste som stopper meg så langt fra å dra er at jeg er redd for å føle meg ensom. Men samtidig,så utsetter jeg meg for mer ensomhet og dårlige dager ved å fortsatt bo sammen med samboeren til vi får solgt huset.. Det ser nok ut som at det blir tur!

Anonymous poster hash: d7e69...45b

Tro meg, du vil aldri føle deg alene om du reiser til ett sosialt land. Jeg reiste til Tyrkia, Alanya i juli, jeg var ikke alene en eneste dag! Både norske og skandinaviske blir mye mer sosial og positiv til å bli kjent med nye folk enn hjemme. De er mye lettere å få kontakt med! Så at du skal ende opp ensom, tror jeg ikke du trenger å tenke på :)

Skal selv reise alene til Alanya igjen i slutten av august. Gleder meg som en liten unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...