Summers Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Spørsmål til kvinner, hvorfor blir du ikke med hjem til personen du kliner med, eventuelt hva gjør man feil om du ikke vil noe mer.
Anglofil Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 (endret) For meg er sex et større skritt å ta enn klining. Man deler mer av seg selv og det å ha sex med noen er mer intimt enn "bare" klining. Dessuten er det jo en del av spenningen, at man kanskje kliner litt før man eventuelt har sex sammen. Nå skal det sies at det skal litt til før jeg i det hele tatt kliner med noen nettopp fordi jeg ser på det som et slags forspill til sex, jeg kliner kun med en jeg har følelser for. Mvh Yvonne Endret 27. juli 2014 av Yvonne
goldenstove Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Klining er kos, sex er sex. Og ved klining risikerer du kanskje en forkjølelse eller i verste fall munnherpes. Ved sex risikerer du et lass av kjønnssykdommer og graviditet. Ingen nonne jeg altså, men ærlig talt, spranget er da ganske stort.
Chanchan Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Jeg synes at kyssing og klining er mye koseligere enn sex, jeg. Er ikke så glad i sex, og pleier ikke å "bli med noen hjem" for å pule.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå