Gå til innhold

Får blåmerker av ingenting

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver kveld før jeg legger meg finner jeg nye blåmerker på bena mine. Hver dag når jeg våkner finner jeg nye blåmerker. Jeg aner ikke hva det kommer av, jeg vet jo at jeg ikke har slått meg. Så hva kommer dette av? Er det noen flere som har samme problem?

Anonymous poster hash: c93f5...1e5

Videoannonse
Annonse
Gjest iGirl
Skrevet

Hvor lenge har du hatt det slik? Hvordan er allmenntilstanden din ellers, har du for eksempel influensasymptomer?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Spiser du noen medisiner, på eller uten resept?

Har du mens, og blør du mer enn du gjorde før du begynte med blåveiser?

Du kan ha en blodsykdom eller mangle trombocytter.

Kom deg til legen din på mandag og bli undersøkt.

Anonymous poster hash: 5b7ef...a77

Skrevet

Jeg ville dratt til legen med et sånt problem. Høres ikke noe bra ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har du hatt det slik? Hvordan er allmenntilstanden din ellers, har du for eksempel influensasymptomer?

Har hatt det sånn i noen måneder. Har tett nese hele tiden, men tenkt at det har vært allergi.

Skrevet

Kom deg gil legen å få tatt et utvidet hematogram. Greit å sjekke hvordan det ligger an med blodplater ol. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hver kveld før jeg legger meg finner jeg nye blåmerker på bena mine. Hver dag når jeg våkner finner jeg nye blåmerker. Jeg aner ikke hva det kommer av, jeg vet jo at jeg ikke har slått meg. Så hva kommer dette av? Er det noen flere som har samme problem?

Jeg har fått blåmerker veldig lett hele livet og er ikke syk. Siden det er noe som plutselig har oppstått hos deg, ville jeg nok ha dratt til legen.

Anonymous poster hash: b77a9...ee5

Skrevet

Kanskje du går i søvne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...