AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Eller, "mistet" er kanskje ikke riktig ord. Forsinket er den iallefall. Hvor mye forsinket kan mensen være uten at det er farlig? Alltid hatt jevne og presise sykluser, men har nå ikke hatt mensen siden mai… Sluttet på p-piller i vår, men fikk raskt vanlig syklus igjen. Har ringt legen, men det er ferietid, og jeg vet ikke om dette er noe å løpe til legen med? Er 25 år, gått på pillen i to år, men sluttet altså i feb/mars. Ikke gravid iflg. de testene jeg har tatt. Anonymous poster hash: a2ec5...9d0
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Er du undervektig? Spiser du som normalt? Stress? Mye som kan spille inn. Jeg mistet mensen i tre år pga undervekt, overtrening og stress. Å ikke ha mensen en gang er ikke krise, men dersom det er noe som vedvarer hadde jeg tatt en tur til legen.Anonymous poster hash: e5fb3...40a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Er du undervektig? Spiser du som normalt? Stress? Mye som kan spille inn. Jeg mistet mensen i tre år pga undervekt, overtrening og stress. Å ikke ha mensen en gang er ikke krise, men dersom det er noe som vedvarer hadde jeg tatt en tur til legen.Anonymous poster hash: e5fb3...40a Hei, og takk for svar. Har bmi på ca 24, vil påstå jeg er normal. Trener 3 ganger i uka, ikke i superform. Stresser gjør jeg heller ikke i stor grad, jeg skjønner virkelig ikke hvorfor den forsvant.. ts Anonymous poster hash: a2ec5...9d0
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Ville nok tatt en tur til legen når du fikk time, ja! Anonymous poster hash: 61633...904
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Bestill en legetime. Beinskjørhet seinere i livet kan være en konsekvens av å gå uten mens over flere mnd.Anonymous poster hash: 68057...203
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå