AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Hei Mine to fortenner er dårlige og vurderer å dekke de med gull. Hva synes damene om det? Anonymous poster hash: 0db46...d3a
Zzyzx Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Skikkeig kult. Spesielt hvis du kombinerer det med store og tunge gullenker rundt halsen. 2
Heart Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Skikkeig kult. Spesielt hvis du kombinerer det med store og tunge gullenker rundt halsen. Å ja! Og sånne gullenker er jo i tillegg kjempepraktiske, for de kan brukes til å henge andre ting i, ting som damer finner spesielt attraktive. F.eks. veggur. (Alternativt kan du få reparert tennene eller satt inn kroner, men da blir du seende ut som et normalt menneske.) 6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 STYGT! Anonymous poster hash: e5b56...9b0 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Det er ikke pent i det hele tatt. Hadde ikke blitt imponert jeg hvertfall. Anonymous poster hash: 6eb16...0f4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Å ja! Og sånne gullenker er jo i tillegg kjempepraktiske, for de kan brukes til å henge andre ting i, ting som damer finner spesielt attraktive. F.eks. veggur. (Alternativt kan du få reparert tennene eller satt inn kroner, men da blir du seende ut som et normalt menneske.) Bare amatører henger et veggur rundt halsen. Proffene drar et gulvur med seg for å imponere damene. Anonymous poster hash: 5f421...42a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #8 Skrevet 27. juli 2014 Hei Mine to fortenner er dårlige og vurderer å dekke de med gull. Hva synes damene om det? Anonymous poster hash: 0db46...d3a Finnes ikke noe styggere. Hva med å høre med tannlegen om du kan få porselen på tennene slik at de blir hvite? Anonymous poster hash: b49fa...e31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå