Gå til innhold

Trenger hjelp ang bordplassering

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter litt med bordplasseringen i vårt bryllup. Min kommende mann sin mor døde for et par år siden. Hans far har nå fått en ny venninne som vi har møtt en gang og som er invitert i bryllupet. VI tenkte at jeg skulle ha mine foreldre på min side og hans på min mann sin side. Men, han verken ønsker eller føler det naturlig at hans fars nye venninne skal sitte nærmest han i bryllupet. Går det greit om han sitter ved siden av sin egen far? Synes hovedbordet er vanskelig å sette opp...

Anonymous poster hash: c24a1...352
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er deres bryllup. Om din kommende mann helst vil sitte ved siden av sin far så tviler jeg sterkt på at noen vil rynke på nesen;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er deres bryllup. Om din kommende mann helst vil sitte ved siden av sin far så tviler jeg sterkt på at noen vil rynke på nesen;)

Enig

Anonymous poster hash: 94137...68b

Skrevet

Hvorfor skulle noen legge seg opp i at faren satt nærmest? Tviler sterkt noen ville stusset over den.

Lykke til:)

Skrevet

Selvfølgelig er det greit, det er deres bryllup og deres valg. Tror forøvrig flere ville stusset om "stemoren" dere bare har truffet noen få ganger satt ved siden av brudgommen.

Er det lenge til bryllupet?

Skrevet

kjør på. deres dag deres regler.

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det greit! En alternativ variant er at hans far sitter ved siden av deg med venninnen på sin andre side, mens mannen din har din mor på sin andre side og så din far bortenfor henne igjen om du skjønner :)

Anonymous poster hash: 83ba9...3bb
AnonymBruker
Skrevet

Min far er død, og min mor alene. Vi satte opp hovedbordet slik: hans far, hans mor, han, jeg, min mor, min eldste bror. Så nedover på sidene fulgte forlovere, forloveres partnere, øvrige søsken, søskens partnere, tanter, onkler og besteforeldre. De satt på begge sider av bordene, så besteforeldrene satt ikke milelangt unna, altså. Vi snakket med mine søsken på forhånd, og ingen reagerte negativt fordi vi "favoriserte" min eldste bror.

Anonymous poster hash: 48afe...71b

AnonymBruker
Skrevet

Siste AB het. Poenget mitt var at dere selv bestemmer hvem som sitter hvor, og såklart kan hans far sitte nærmest brudgommen.

Anonymous poster hash: 48afe...71b

Skrevet

Jeg skal sitte ved siden av min mor.

Foreldrene mine er skilt. Og jeg ønsker ikke dette:

brud - far - "stemor" - mor

Så det blir:
brud - mor - far - "stemor"

Jeg vuderte om hun skulle sitte ovenfor min far. Men da kommer hun nærmere meg på et vis ;) At hun sitter såpass langt unna meg, skal jeg klare å akseptere. Spesielt siden svigerforeldrene mine sitter ved siden av min kommende mann. (hun smisker så veldig)

Skrevet

Syntes at det skal være opp til dere om hvordan dere vil ha bordplasseringen. Nå er det så mange som har steforeldre i hytt og pine osv osv, at ingenting er "normalt" lenger :P

For min del så kunne like gjerne tanta mi sittet ved siden av meg feks (rent hypotetisk), hvis det var det jeg ville.

I vårt bryllup så driter jeg i bordplasseringen, og plasserer de der jeg vil :) Skal folk si noe på det, så får det være dems problem.

Skrevet

Jeg satt ved siden av min mor så jeg ser ingen problemer med at han sitter ved siden av sin far. Deres bryllup, deres regler :)

Skrevet

Hadde jeg ikke reagert på i det hele tatt!:)

Skrevet

Ingen problem :) dere legger det opp slik det er mest naturlig for dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...