AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Hei. Jeg er en 22 år gammel jente som oppdaget klumpete hvit utflod forrige uke, og kjente det igjen som sopp, så jeg tok en canesten stikkpille. Så sluttet utfloden. Men etter noen dager begynte det å klø som fy, og svi rundt skjedeinngangen. Kan jeg ha noe annet enn sopp? Eller kan det hende at siden jeg ikke behandlet med canesten krem i tillegg, at jeg kan ha sopp "igjen" på utsiden? Jeg kjøpte krem og smørte på i et par dager, men i dag svidde det sånn at jeg måtte vaske det av igjen.. Det er ganske rødt og ømt, og nå har jeg helt hvit utflod. Noen tips? Fortvilet Anonymous poster hash: 85acc...7d6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Kan godt være sopp. Er ikke all sopp canesten tar, rett og slett fordi det ikke er sterkt nok for all sopp. Men vet jo aldri, er ingen lege, selv om symptomene høres riktig ut betyr det ikke at de er det. Ville sjekket det når jeg hadde mulighet om jeg var deg Sopp er ikke noe godt... Lukke til!Anonymous poster hash: a41cd...a66
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Beste tips er gå til legen, på en hastetime om du ikke kan få time i løpet av neste uke. Det er vanlig at leger gir beskjed om at sopp skal behandles både innvendig og utvendig samtidig. Kanskje får du en Diflucankur av legen, både enklere og mer effektiv behandlig. Anonymous poster hash: 13418...1e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå