Gjest anobano Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 får du rynker når du rynker panna? jeg er 18 år og får det er det vanlig? (har ikke rynker når jeg bare er helt vanlig)
Honey Dew Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 får du rynker når du rynker panna? jeg er 18 år og får det er det vanlig? (har ikke rynker når jeg bare er helt vanlig) Visst er det normalt. Ingen klarer å rynke pannen og ikke få rynker mens man gjør det. Det er derfor det heter "å rynke pannen" 1
Gjest Eurodice Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 får du rynker når du rynker panna? jeg er 18 år og får det er det vanlig? (har ikke rynker når jeg bare er helt vanlig) Jeg forstår ikke hva du mener. 1
Gjest anobano Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Visst er det normalt. Ingen klarer å rynke pannen og ikke få rynker mens man gjør det. Det er derfor det heter "å rynke pannen" Men jeg er ganske sikker på at når jeg var mindre at jeg ikke fikk det da?
Honey Dew Skrevet 26. juli 2014 #6 Skrevet 26. juli 2014 Men jeg er ganske sikker på at når jeg var mindre at jeg ikke fikk det da? Du hadde det nok da også, du la bare ikke merke til det. Vær litt forsiktig med å myse for mye. Jeg myste gjennom hele ungdomstiden og i voksen alder og har nå få sinna-rynker mellom øynene.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #7 Skrevet 26. juli 2014 Visst er det normalt. Ingen klarer å rynke pannen og ikke få rynker mens man gjør det. Det er derfor det heter "å rynke pannen" Å joda. Jeg får ikke rynker i panna når jeg "rynker" panna. Altså trekker øyenbrynene oppover. Får en svak sinnarynke mellom brynene når jeg myser. Anonymous poster hash: b02c3...432
Gjest iGirl Skrevet 26. juli 2014 #8 Skrevet 26. juli 2014 Visst er det normalt. Ingen klarer å rynke pannen og ikke få rynker mens man gjør det. Det er derfor det heter "å rynke pannen" Jeg klarer ikke få rynker i panna samme hva jeg gjør. (Forsåvidt enig i at det er normalt.)
Gjest Daenerys Skrevet 27. juli 2014 #9 Skrevet 27. juli 2014 Tråden er ryddet for personhets. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #10 Skrevet 27. juli 2014 Må si "hets" virkelig har fått en ny betydning om dagen. Anonymous poster hash: 678c8...49c
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #11 Skrevet 27. juli 2014 Jeg forstår ikke hva du mener. Personen mente å rynke panna. Å rynke er et verb. Se her: http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=rynke&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Rynke er også et substantiv, som er det man får når man rynker panna. Se samme link. Ellers er det jo slik at personer som har tatt botox ikke får rynker når de forsøker å rynke panna. Det husker vi når Kristopher Schau fikk botox i "de syv dødssyndene", for eksempel. Ble det klarere nå? Hva var det ev. du ikke forstod, egentlig? Anonymous poster hash: 678c8...49c
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #12 Skrevet 27. juli 2014 Det kalles "mimikkrynker". Linjer du får i ansiktet av å bevege det - enten det er når du smiler, myser, hever oyenbrynene, eller hva. Vi kaller det vanlige "rynker" når de er der uten bevegelse/mimikk. Anonymous poster hash: e3bc4...91e
FoxyFish Skrevet 27. juli 2014 #13 Skrevet 27. juli 2014 Jeg fikk det da jeg bikket midten av tjueårene. Inntil da var det ikke en linje å se. Jeg vet det er vanlig, men likevel tar jeg meg selv i å studere dette fenomenet i speilet, for deretter å spise iskrem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå