AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Det høres kanskje dumt ut. Men det har hendt så mye de siste dagene og jeg har ikke lyst å dra i morgen. Det er en reise på fire timer. Jeg skal jobbe litt der og det er greit. Men jeg er sliten og et vennepar skal låne min leiliget en uke. Alt ok så langt, men jeg er så sliten. Jeg må rydde og vaske ekstra siden de skal bo her (hvis jeg drar).Jeg har null energi. MEN FLYET mitt går sent i morn kveld så jeg håper jeg har roet meg til da.Og jeg vet at ingen forventer noe av meg hvis jeg sier at jeg er sliten på grunn av en rekke hendelser de siste dagene. Men jeg er typen som synes det blir ugreit. Jeg skal til en av mine næreste vennine og hun vil si at hvis jeg er trett kan jeg bare slappe av par dager. Jeg får også egen leilighet til disposisjon i samme huset.Nå vil jeg ikke ringe henne og plage henne med reisefeber og nerver. Skal gjøre det i morgen hvis det påløper enda en søvnløs natt.Dette er ikke noen kan svare meg på, men skulle ønske noen hadde sagt noen berolige ord. Anonymous poster hash: 926e8...f6c
Gjest Gjest_Erica Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Lytt til kroppen din. Ikke la deg styre av samvittigheten og den pliktoppfyllende du føler du må være (vaske og ordne leiligheten). Siden det er en god venninne, har hun nok forståelse for hvilken "forfatning" du er i.Håper du får sove godt i natt :storklem:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå