Gå til innhold

Filmtips


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har en god film å anbefale i varmen? Er veldig glad i spenning, (psykologiske) thrillere, drama, humør.. Det meste, egentlig! Liker filmer som Prisoners, The Departed, Inception, 50/50, Batman etc. Et stort pluss om den er tilgjengelig på Netflix (norsk eller amerikansk).

Anonymous poster hash: 56935...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HumOr... Haha :)

Anonymous poster hash: 56935...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale The Orphanage. Den har alt. Thriller, grøss, drama. Ok, kanskje ikke så mye humør, men...ihvertfall den beste filmopplevelsen jeg har hatt i år (ja, jeg var seint ute).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Conjuring, brukbar skrekk, ikke helt keen på slutten men.



Anonymous poster hash: 313cd...1f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettoppen film som heter Moon på netflix. Hadde aldri hørt om den før, men den var veldig bra. Litt scifi, spenning, psykogreier.



Anonymous poster hash: 54754...e25
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale The Orphanage. Den har alt. Thriller, grøss, drama. Ok, kanskje ikke så mye humør, men...ihvertfall den beste filmopplevelsen jeg har hatt i år (ja, jeg var seint ute).

Åh, denne likte ikke jeg spesielt. Det kan ha noe med at jeg så den i spanskklassen på skolen da...

Anonymous poster hash: 5aa19...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, denne likte ikke jeg spesielt. Det kan ha noe med at jeg så den i spanskklassen på skolen da...

Anonymous poster hash: 5aa19...2fe

Ja, det kan nok ha noe å si. Jeg så den hjemme, i senga, alene, midt på natten ;) Men egentlig syntes jeg drama-biten var det beste med den. Den var bare så forfærdelig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakten. Dansk film med mads mikkelsen i hovedrollen, drama. Anbefales virkelig:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Untouchables

Boondock Saints (!!)

The 51st State

Reservoir Dogs

Filmer regissert av Guy Ritchie (Snatch, Lock Stock-, Rocknrolla osv)

Sinister

The Conjouring

12 Monkeys

Meet Joe Black

The Grand Budapest Hotel (denne så jeg for ikke så lenge siden og kan bare ikke få sagt nok hvor fantastisk den er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...