Gå til innhold

Hvor mye betaler dere i strøm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Merkelig, har også Hafslund og betaler omtrent som deg, om ikke mindre (175 kr per måned inkludert nettleia).

Mvh Yvonne :heiajente:

Ja, det var helt utrolig!

Fikk altså regninger på godt opp mot 1000 kr der 400 kr fra nettleie, og resten av strømforbruk.

Foreldrene mine har Hafslund og de er svært fornøyde, så har vel kanskje bare vært uheldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mottok nettopp strømregning for siste 3 måneder, og den er på 192 kroner. Nettleie kommer i tillegg.



Anonymous poster hash: 6405a...573
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 4, 2 voksne og 2 relativt store barn (tenåring in spe og tenåring). Leilighet på 92 kvm. Bruker Hafslund.

Juni/juli 700 pr måned

Mai/aug/sep 800 pr måned

Okt/nov 1200 pr måned

Des/jan/feb 1600 pr måned

Mars/apr 1200 pr måned

Her dusjen det mye, oppvarming kun med strøm og vaskemaskin og tørketrommel går i ett.

Anonymous poster hash: 56a55...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mottok nettopp strømregning for siste 3 måneder, og den er på 192 kroner. Nettleie kommer i tillegg.

Anonymous poster hash: 6405a...573

Da må du ha oppvarming å varmtvann inkludert i no form for husleie da, bare en varmtvannstank koster mer enn det der, ikke kan du vaske mye klær å sånt heller :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å komme med en motvekt til mini-strømregningene:

Vi har sommer-strømregninger nå, de ligger vel på drøyt en tusenlapp i måneden. Om vinteren kan det fort bli det fire-femdobbelte når det er skikkelig kaldt, selv om vi sper på med parafin og peis. Vi er mange mennesker i et stort hus da, men likevel ;)



Anonymous poster hash: 11c35...168
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes vi betaler sykt mye i forhold til dere? Vi betaler 600-700 nå i sommermånedene og 1400-1500 i vintermånedene! Bruker ved som fyring, sparer på lys og generelt opptatt av å spare på strømmen uten at det hjelper noe særlig.

Bor i en leilighet på 50 kvadrat her i oslo og bruker Hafslund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes vi betaler sykt mye i forhold til dere? Vi betaler 600-700 nå i sommermånedene og 1400-1500 i vintermånedene! Bruker ved som fyring, sparer på lys og generelt opptatt av å spare på strømmen uten at det hjelper noe særlig.

Bor i en leilighet på 50 kvadrat her i oslo og bruker Hafslund.

Dårlig isolering eller noe som trekker strøm? Når jeg bodde med en venninne, så hadde vi en komfyr og en varmeovn som ikke fungerte som de skulle, og vi fikk en sjokkregning den første mnd. Når det ble byttet ut, så fikk vi en mer normal strømregning. :vetikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...