Reitan Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 (endret) Jeg vurderer å barbere meg nedentil som er trygt på en måte(Vanlig høvel tørr jeg ikke å bruke). Har prøvd med vanlig barbermaskin, men ble alikevel noe små sår. Så lurer på om dere vet om en ganske trygg barbermaskin som fungerer til å barbere pungen uten at det er noe fare for å kutte seg. Ellers takker jeg for hjelpen. Endret 26. juli 2014 av Reitan
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Virkelig best å bruke høvel.. Anonymous poster hash: 4d947...abf
PeakP Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Høvel er det tryggeste. Bare stram huden og ha nye blad.
SardintrollReturns Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Er det ikke like greit å bare klippe av den verste "jungelen" da? Er bare fint at det er noe hår der.
Reitan Skrevet 26. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2014 (endret) Er det ikke like greit å bare klippe av den verste "jungelen" da? Er bare fint at det er noe hår der. I see. Er litt der enda men stusset sånn sett, så det føles lett Så den gjør jobben. Vet ikke hvorfor noen tar så lett med barberhøvel :O. Blad er ikke jeg fan av. Endret 26. juli 2014 av Reitan
Klar*a Skrevet 26. juli 2014 #6 Skrevet 26. juli 2014 Øvelse gjør mester. En skjeggtrimmer er grei hvis du bare vil stusse og forme litt, men en barbermaskin gir ikke den samme gode glatte følelsen som høvel. Viktigste er et nytt blad, barbergel og strekke huden godt, ikke noe du gjør når du har hastverk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå