AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Er det noen her inne som har sår inne på øynene og som vet om dette er noe som gror fort? Anonymous poster hash: 53cef...60e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Dra på legevakten! Anonymous poster hash: 1071a...77c
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Dra på legevakten! Anonymous poster hash: 1071a...77c Har vært hos øyelege. Han mente at det kom til å gå fint, men nektet å gjenåpne linseabbonementet mitt før sårene var grodd. Anonymous poster hash: 53cef...60e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Har vært hos øyelege. Han mente at det kom til å gå fint, men nektet å gjenåpne linseabbonementet mitt før sårene var grodd. Anonymous poster hash: 53cef...60e Ikke bruk linser før du får klarsignal. Har selv hatt infeksjoner på begge øynene, og også sår (uten at jeg visste det). Det var optikeren som oppdaget det. Det var visstnok flaks at jeg ikke fikk arr i synsfeltet. (Ikke så lett å gjøre noe med arr liksom). Husk at øynene får oksygen fra lufta, ikke blodet. Derfor er det superviktig at du ikke bruker linser nå. (Sår trenger oksygen for å gro).Anonymous poster hash: f9046...dc9 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Om det er rift på hornhinna kan det ta lang tid før det er grodd 100%. Sliter enda etter over to år siden jeg skadet øye, men i følge øyenlegen er det ikke unormalt. Anonymous poster hash: 3bd9b...0ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå