Gå til innhold

vondt i underlivet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg prøvde å søke litt på nettet, men fant ingenting.

Dette er noe jeg oppdaget di siste dagene. "Urinåpningen" eller hva jeg skal kalle det er på en måte kommet ut. Før satt den liksom innenfor sjeden, men nå er den rett utenfor. Den virker også hoven.. det gjør vondt hvis jeg sitter rett opp. Hva kan dette være? Jeg blir så bekymra for at jeg skal ha kreft eller noe lignende.

Før hadde jeg kobber spiral, men tok den ut pga mye sopp og utflod. Fikk en hestkur mot sopp, og ble satt på cerazette. Håper noen kjenner seg igjen og kan hjelpe meg!

Anonymous poster hash: c9076...1da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det her bør du nok ta opp med en homøopat.

Anonymous poster hash: 67153...95f
Skrevet

Det her bør du nok ta opp med en homøopat.

Anonymous poster hash: 67153...95f

En lege tror jeg vi sier. Å oppfordre folk til å dra til kvakksalvere med placebomedisin når de potensielt kan være alvorlig syke, er ikke noe annet enn idioti.

AnonymBruker
Skrevet

En lege tror jeg vi sier. Å oppfordre folk til å dra til kvakksalvere med placebomedisin når de potensielt kan være alvorlig syke, er ikke noe annet enn idioti.

Skjønte du ikke ironien?

Anonymous poster hash: 48fe5...7f3

Skrevet

Skjønte du ikke ironien?

Anonymous poster hash: 48fe5...7f3

Med såpass mange som ville ha sagt tilsvarende i fullt alvor, så var dessverre ikke ironien åpenbar, nei.

AnonymBruker
Skrevet

Nå ble jeg bare mer bekymra.. sa#$@& underliv..

Mvh ts

Anonymous poster hash: c9076...1da

Skrevet

Hvor lenge har du hatt det?
Om det bare er ett par dager så kan det være en betennelse.
Jeg hadde noe sånt for ett par år siden, men jeg er også veldig plaget med enten sopp eller UVI, så det gikk tilbake etter seg selv, hevelsen gikk ned og rødheten rundt ble borte.
Nå kan jo ikke jeg si at det kommer til å gå over av seg selv, men i mitt tilfelle så har legen min fortalt meg at om det tar over 1 uke før det går over igjen, så må jeg heller ringe for å få resept på en type salve.

Så mitt råd til deg er å først dra til lege/gyneokolog for å finne ut om det er en eller annen form for betennelse som kan gå over av seg selv eller om det er noe annet :)
Lykke til! :)

AnonymBruker
Skrevet

Urinrårsåpningen sitter da normalt sett ikke i skjeden.

Urivrøret sitter mellom skjedeåpningen og klitoris, i følge det jeg lærte i anatomi og fysiologitimene.

Anonymous poster hash: a24c0...72c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Urinåpningen i kjeden? Her er det noen som ikke kan anatomi!

Anonymous poster hash: 30aef...57a
AnonymBruker
Skrevet

Urinåpningen i kjeden? Her er det noen som ikke kan anatomi! Anonymous poster hash: 30aef...57a

Ja, og noen som ikke kan forskjellen på kjeden og skjeden.

Anonymous poster hash: a24c0...72c

Gjest Riskjeks
Skrevet

Urinåpningen sitter overfor skjeden. Har du vondt når du sitter/bøyer deg, kan det være urinveisinfeksjon.

AnonymBruker
Skrevet

Urinrårsåpningen sitter da normalt sett ikke i skjeden.

Urivrøret sitter mellom skjedeåpningen og klitoris, i følge det jeg lærte i anatomi og fysiologitimene. Anonymous poster hash: a24c0...72c

Ikke alle er "anatomisk korrekte". Det tror jeg de fleste leger har sett. Urinrørsåpningen er nesten inne skjeden hos enkelte. Akkurat som livmortappen ikke alltid er øverst i skjeden, hos noen munner den ut lengre ned.

Anonymous poster hash: 23fb4...e7d

AnonymBruker
Skrevet

Men det kan være en uhretritt med klamydia eller andre bakterier.mda blir urinrørsåpningen hoven og rød. Beat. Å dra til en lege/helsestajon.

AnonymBruker
Skrevet

Men det kan være en uhretritt med klamydia eller andre bakterier. Da blir urinrørsåpningen hoven og rød. Best å dra til en lege/helsestajon.Anonymous poster hash: 23fb4...e7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...