AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Ofte er jeg lei meg uten grunn. Sånn som nå... det har ikke skjedd noe spesielt som tilsier at jeg skulle være trist. Men jeg føler meg bare så ensom av og til.. og at jeg kaster bort livet mitt. Selv om jeg har folk jeg kan snakke med og et innholdsrikt liv klarer jeg ikke å riste av denne følelsen...Anonymous poster hash: 2dd2d...124
dillyduzit Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 Ofte er jeg lei meg uten grunn. Sånn som nå... det har ikke skjedd noe spesielt som tilsier at jeg skulle være trist. Men jeg føler meg bare så ensom av og til.. og at jeg kaster bort livet mitt. Selv om jeg har folk jeg kan snakke med og et innholdsrikt liv klarer jeg ikke å riste av denne følelsen...Anonymous poster hash: 2dd2d...124 Legit grunn. Om dette pågår over lenger tid ville jeg tatt meg en tur til legen. Håper morgendagen blir bedre
mie23 Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 Samme her, men jeg er deprimert da. Eller, akkurat nå vil jeg ikke kalle meg deprimert. Så jeg er vel kronisk deprimert. :D Trist uten grunn bare sånn hey hallo.. be tankene gå en anna plass
mie23 Skrevet 25. juli 2014 #4 Skrevet 25. juli 2014 kan forresten være en underliggende årsak, som kanskje er fortrengt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå