AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 For terror. Jeg klarer ikke stoppe å lese nyhetene. Hadde en så dårlig følelse da jeg leste det første gang og timer senere blir jeg evakuert fra stedet jeg var på fordi det var en trussel som kom. Jeg reagerte da ikke med panikk, for ville ikke vise de andre jeg var så redd så forholdt meg rolig. Men resten av dagen var jeg inne og leste nyheter. Turte ikke gå ut mer enn et par ganger og da var jeg nervøs. Jeg skvetter av hver eneste lyd og tror folk kan komme inn vinduet mitt. Skal sies at jeg sliter med sosial angst og skvetter veldig lett. Men hello.. er ikke dette en litt overdreven reaksjon? jeg vil ikke la terror stoppe livet mitt, så jeg prøver leve som jeg skal. Men det er skummelt og jeg tenker hele tiden på det. Er verst når jeg er alene. Er jeg med folk går det greit somregel. Skjønner ikke at jeg reagerer som jeg gjør. Dog, så har jeg blitt misshandlet av jevnalderene hele livet mitt omtrent, men aldri blitt forsøkt drept, annet enn en kniv mot halsen for noen år siden. Å frykte å dø burde jeg heller ikke gjøre, da jeg nesten har vært død av egen vilje flere ganger... Reagerer jeg stekere, fordi jeg har angst, kanskje? Jeg skal iallefall ut i morgen, men resten av dagene forblir jeg inne. Anonymous poster hash: ab8ec...767
Gjest Corto Maltese Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 Sjansen for og bli drept i terror er ekstremt liten det er rundt på samme nivå som og bli truffet av lynet.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 Sjansen for og bli drept i terror er ekstremt liten det er rundt på samme nivå som og bli truffet av lynet. Hvorfor det? nesten 100 døde i 2011.. Anonymous poster hash: ab8ec...767
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Sjansen for og bli drept i terror er ekstremt liten det er rundt på samme nivå som og bli truffet av lynet. Det er en sannhet med modifikasjoner. Det kommer an på hvor man oppholder seg når det eventuelt skjer. En bombe kan drepe mange hundre mennesker. Sjansen for å bli drept i en terroraksjon i Oslo sentrum og større flyplasser o.l. i disse dager, er ikke ubetydelig. Politiet hadde ikke gått ut med dette uten grunn. For oss som holder oss unna Oslo sentrum og andre steder der mange mennesker er samlet derimot, så er nok sjansen veldig liten. Anonymous poster hash: 8b319...3ee 1
Mauritz76 Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Sannolikheten att du ska bli påkörd av en bil och drept är nog betydligt högre än att du drabbas av terroristbrott, så är du inte rädd för bilar så slapp av. Går inte att gå runt och oroa sig för allt, sker det så sker det..
Gjest Daenerys Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Tråden er ryddet for avsporing. Daenerys, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå