Gå til innhold

p-piller!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg går på p-pillen Zoely, og fant ut til min store forskrekkelse da jeg fikk mensen i dag, at jeg har glemt å ta 4 piller på rad! Så da tenkte jeg at jeg bare har mensen nå, og begynner på nytt brett når jeg liksom skal være ferdig (har lest i bruksanvisningen). Problemet med det er jo at Zoely pillene bare har 4 sukkerpiller, og at jeg derfor liksom skal begynne på pille igjen imorgen.
Dette er et problem fordi jeg ikke har flere pillebrett, eller mer igjen på resepten! Jeg har glemt å bestille ny rett og slett, og tenkte jeg skulle gjøre det til mandag, men da er det jo litt for sent, eller?

Har dog en resept på et annet p-pille merke, kan jeg hente ut denne og gå på denne i 3 mnd og bytte tilbake? Eller bør jeg i såfall fortsette på denne, og ikke bytte tilbake? Dette er Loette.

Er det noen som har erfaring med denne?
Jeg har absolutt ingen sexlyst, så kjæresten ser helst at jeg slutter på pillen, men den kurerer så mange andre vonde greier at jeg ikke vil det selv. Er Loette bedre på sexlysten?

Anonymous poster hash: cee77...bce
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nr 1: IKKE bytt merker, eller ta pauser over noen måneder og begynn på p-piller. Risikoen for blodpropp blir høy

Du kan vente med å begynne på nytt brett ved neste mensen, eller ta sjansen og fortsette på pillene når du får ny resept, det kan bli kluss og mellomblødninger men det er et alternativ.

Anonymous poster hash: 2cc53...2e8
Gjest thesledge
Skrevet

Har forferdelige erfaringer med Loette, men vet om flere som har gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...