Gjest extra Skrevet 26. juli 2014 #21 Skrevet 26. juli 2014 Ja, kjenner mange! De fleste av dem er flotte menn på alle vis, men de er enten kresne, usikre på det å være i forhold eller ikke interesserte i forhold. Synd, men det er slik jeg opplever det.Anonymous poster hash: 923f6...bff Så enten-eller trenger det ikke å være. Noen mennesker bruker en del tid på å finne ut av seg selv, og bli kjent med seg selv. Dette trenger ikke være usikkerhet, men heller en stillstand der man tillater seg å ikke være presset av kulturelle normer, forventninger osv. Alle kan ikke følge A4-mønsteret.
Meline37 Skrevet 26. juli 2014 #22 Skrevet 26. juli 2014 Jeg ble for en stund siden singel. Er en jente på 29 år som bor i Oslo. Har nå kommet over bruddet, og har begynt å se litt etter en ny kjæreste. Men det virker jo som om alle brukbare menn eldre enn 29 år er i forhold! Kjenner DU noen single gutter på den alderen? Finnes de? Virker håpløst... Anonymous poster hash: 582fb...4e9 ja Ja, det er mange av oss, men særlig brukendes er vi ikke. Det går mye i TV-spill og annen morro hahahahaha :D
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #23 Skrevet 26. juli 2014 Så enten-eller trenger det ikke å være. Noen mennesker bruker en del tid på å finne ut av seg selv, og bli kjent med seg selv. Dette trenger ikke være usikkerhet, men heller en stillstand der man tillater seg å ikke være presset av kulturelle normer, forventninger osv. Alle kan ikke følge A4-mønsteret. Ja, det stemmer nok på en del menn det også. Kvinner også for den del. Er ikke interessert i noe a4-liv selv, jeg.Anonymous poster hash: 923f6...bff
Gjest Timber Skrevet 26. juli 2014 #24 Skrevet 26. juli 2014 Nei. De henrettes ved å bli slått ihjel med pepperbøssa på 30 års dagen. Noen få av oss har lurt oss unna, men vi er ikke brukbare.
Gjest Iben Skrevet 26. juli 2014 #25 Skrevet 26. juli 2014 Nei. De henrettes ved å bli slått ihjel med pepperbøssa på 30 års dagen. Jeg fikk faktisk pepperbøsse til 30 års dagen av bestemora mi. Kan det ha vært et hint?
Gjest Timber Skrevet 26. juli 2014 #26 Skrevet 26. juli 2014 Jeg fikk faktisk pepperbøsse til 30 års dagen av bestemora mi. Kan det ha vært et hint? Antakelig. Hun villle nok slippe å gjøre jobben selv siden det blir så mye griserier på gardinene da.
Gjest Iben Skrevet 26. juli 2014 #27 Skrevet 26. juli 2014 Antakelig. Hun villle nok slippe å gjøre jobben selv siden det blir så mye griserier på gardinene da. Jøss. Hun må ha stor tro på min viljestyrke. Jeg tar det som en kompliment.
Gjest Timber Skrevet 26. juli 2014 #28 Skrevet 26. juli 2014 Jøss. Hun må ha stor tro på min viljestyrke. Jeg tar det som en kompliment. Det må du ja! Mine glemte å gi meg pepperbøsse, så jeg antar at de ikke anser meg som mann nok til å regnes som "singel mann over 29", men bare noe slags difust noe som får lov til å leve for vitenskapens skyld.
Gjest Iben Skrevet 26. juli 2014 #29 Skrevet 26. juli 2014 Det må du ja! Mine glemte å gi meg pepperbøsse, så jeg antar at de ikke anser meg som mann nok til å regnes som "singel mann over 29", men bare noe slags difust noe som får lov til å leve for vitenskapens skyld. Haha! Ouch, den er lei. Men ta det ikke så tung. Det er uansett bare kvinner på 60+ som lurer på hvorfor jeg er singel, og som hinter om at det snart er på tide å finne seg noen, som om det er den enkleste tingen i verden. Alle andre skjønner veldig godt hvorfor jeg er der jeg er
Gjest Timber Skrevet 26. juli 2014 #30 Skrevet 26. juli 2014 Haha! Ouch, den er lei. Men ta det ikke så tung. Det er uansett bare kvinner på 60+ som lurer på hvorfor jeg er singel, og som hinter om at det snart er på tide å finne seg noen, som om det er den enkleste tingen i verden. Alle andre skjønner veldig godt hvorfor jeg er der jeg er Da klarer nok du også å snike deg under radaren. Men matematikken er enkel. Det er ingen brukbare menn over 29 som er singel, og ingen damer over 30 som er friske i hodet. Så å finne seg noen etter det magiske 30 tallet er håpløs.
Gjest Bud Skrevet 26. juli 2014 #31 Skrevet 26. juli 2014 Når jeg tenker etter, skikkelig hardt altså, så har jeg ikke en eneste singel guttevenn i den alderen. Til og med de to som har sterilisert seg har samboere.
Gjest Iben Skrevet 26. juli 2014 #32 Skrevet 26. juli 2014 Da klarer nok du også å snike deg under radaren. Men matematikken er enkel. Det er ingen brukbare menn over 29 som er singel, og ingen damer over 30 som er friske i hodet. Så å finne seg noen etter det magiske 30 tallet er håpløs. Helt håpløst trenger det jo ikke å være. Må huske på at det finnes mange artige psykiske lidelser også som ikke nødvendigvis er negative. "Spaltet personlighet", for eksempel. Ikke dumt å ha trekant hver dag. Hallusinasjoner kan også være spennende, og så sparer man penger på psykedeliske rusmidler når man er på festival. Tourettes Syndrom - jeg har alltid hatt sansen for damer som har det litt i kjeften. Det finnes håp.
FrkHumle Skrevet 26. juli 2014 #33 Skrevet 26. juli 2014 Jeg er 28, og føler det er ganske umulig jeg også. De blir ikke single igjen før de nærmer seg 40, og da bikker det raskt over til det gamle ungkarslivet med øl og kompiser hver helg. Det er ikke et liv jeg er interessert i.
Gjest Timber Skrevet 26. juli 2014 #34 Skrevet 26. juli 2014 Helt håpløst trenger det jo ikke å være. Må huske på at det finnes mange artige psykiske lidelser også som ikke nødvendigvis er negative. "Spaltet personlighet", for eksempel. Ikke dumt å ha trekant hver dag. Hallusinasjoner kan også være spennende, og så sparer man penger på psykedeliske rusmidler når man er på festival. Tourettes Syndrom - jeg har alltid hatt sansen for damer som har det litt i kjeften. Det finnes håp. Plukk dine diagnoser med omhu! Jeg er 28, og føler det er ganske umulig jeg også. De blir ikke single igjen før de nærmer seg 40, og da bikker det raskt over til det gamle ungkarslivet med øl og kompiser hver helg. Det er ikke et liv jeg er interessert i. Pft. Noen av oss har aldri sluttet med ungkarslivet. Hvem vil bytte ut gamingkveld med gutta med et fruentimmer som klager over at vi stabler inn oppvasken feil i skapet og ikke roterer nok på asjettene?
FrkHumle Skrevet 26. juli 2014 #35 Skrevet 26. juli 2014 Plukk dine diagnoser med omhu! Pft. Noen av oss har aldri sluttet med ungkarslivet. Hvem vil bytte ut gamingkveld med gutta med et fruentimmer som klager over at vi stabler inn oppvasken feil i skapet og ikke roterer nok på asjettene? Haha, er det inntrykket du har av forhold? Kanskje ikke så rart mannfolka er miljøskadet og holder seg unna alt av damer da 2
Gjest Timber Skrevet 26. juli 2014 #36 Skrevet 26. juli 2014 Haha, er det inntrykket du har av forhold? Kanskje ikke så rart mannfolka er miljøskadet og holder seg unna alt av damer da Nei. Vi har lest for mye her inne...
FrkHumle Skrevet 26. juli 2014 #37 Skrevet 26. juli 2014 Nei. Vi har lest for mye her inne... Jeg tror jeg hadde blitt litt skremt av mannfolk som er brukere på Kvinneguiden for å være ærlig. Men jeg som dame blir jo også skeptisk av å lese her inne om all utroskapen alle utsettes for. 1
Gjest Timber Skrevet 26. juli 2014 #38 Skrevet 26. juli 2014 Jeg tror jeg hadde blitt litt skremt av mannfolk som er brukere på Kvinneguiden for å være ærlig. Men jeg som dame blir jo også skeptisk av å lese her inne om all utroskapen alle utsettes for. Pft. Forum er forum! Det er sikkert jenter på forum som er tiltenkt menn også. I tillegg. Hva skulle dere gjort med alle "Til menn" trådene om det bare hadde vært damer som skrev? "Jeg er ikke mann jeg heller, men jeg truuuuur menn ville reagert slik og sånn". Men vi er her fordi vi håper på at dette er en guide om hvordan forstå kvinner. Det er ikke lett. Men man kan bli skremt av mindre, for det er jo få som skriver hvor normale partneren deres er tross alt. Det er få tråder som "Partneren min har ikke vært utro" eller "Partneren min lar meg stable oppvasken som jeg ønsker" etc.
Gjest Iben Skrevet 26. juli 2014 #39 Skrevet 26. juli 2014 (endret) Jeg tror jeg hadde blitt litt skremt av mannfolk som er brukere på Kvinneguiden for å være ærlig. Ta det helt med ro. Jeg er neppe alene når jeg sier at dersom jeg skulle få meg en kjæreste fra det virkelige livet, som jeg ikke har truffet her, så er noe av det første jeg kommer til å gjøre å slette nettleserhistorikken min og aldri nevne med så mye som et kløyva ord at jeg har vært aktiv her inne. Du ville med andre ord ha vært lykkelig uvitende Endret 26. juli 2014 av evnukken
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #40 Skrevet 26. juli 2014 Jeg er 28, og føler det er ganske umulig jeg også. De blir ikke single igjen før de nærmer seg 40, og da bikker det raskt over til det gamle ungkarslivet med øl og kompiser hver helg. Det er ikke et liv jeg er interessert i. Er vel et sunnhetstegn at fyren har et sosialt liv? Anonymous poster hash: c2801...68e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå