AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Jeg ble for en stund siden singel. Er en jente på 29 år som bor i Oslo. Har nå kommet over bruddet, og har begynt å se litt etter en ny kjæreste. Men det virker jo som om alle brukbare menn eldre enn 29 år er i forhold! Kjenner DU noen single gutter på den alderen? Finnes de? Virker håpløst... Anonymous poster hash: 582fb...4e9
Gjest Iben Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 Ja, det er mange av oss, men særlig brukendes er vi ikke. Det går mye i TV-spill og annen morro 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #4 Skrevet 25. juli 2014 Ja, kjenner mange! De fleste av dem er flotte menn på alle vis, men de er enten kresne, usikre på det å være i forhold eller ikke interesserte i forhold. Synd, men det er slik jeg opplever det.Anonymous poster hash: 923f6...bff 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #5 Skrevet 25. juli 2014 Ja, kjenner mange! De fleste av dem er flotte menn på alle vis, men de er enten kresne, usikre på det å være i forhold eller ikke interesserte i forhold. Synd, men det er slik jeg opplever det.Anonymous poster hash: 923f6...bff Vi kan vel si det sånn at brent barn skyr ilden. Skal mye til for at jeg som mann som har bikket 30 gidder å gå inn i forhold igjen. Er ikke bitter for det forrige forholdet, men har innsett at dagens liv er krevende. Det skal ytes på jobb 24/7, man skal ha tid til trening, og litt sosialt nettverk. I den ligningen er det liten plass til et forhold på godt og vondt. Anonymous poster hash: 209ef...a7a 1
Nysjerriggutt Skrevet 25. juli 2014 #6 Skrevet 25. juli 2014 Vent 10 år så er jeg sikkert fortsatt singel, men da over 29 år. Kanskje sjans på deg da? (Deppa)
Maximillian Cohen Skrevet 25. juli 2014 #7 Skrevet 25. juli 2014 Jeg kjenner flere, men ingen jeg egentlig kan anbefale. Dette forteller imidlertid svært lite om noe som helst annet enn mine bekjente og min oppfatning av dem... 1
Nevian Skrevet 25. juli 2014 #8 Skrevet 25. juli 2014 Jeg bor ikke i Oslo, men er både singel og over 29, så ja - vi finnes. Hvorvidt jeg er å betegne som "brukbar" i dine øyne skal jeg ikke si 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #9 Skrevet 25. juli 2014 Vi kan vel si det sånn at brent barn skyr ilden. Skal mye til for at jeg som mann som har bikket 30 gidder å gå inn i forhold igjen. Er ikke bitter for det forrige forholdet, men har innsett at dagens liv er krevende. Det skal ytes på jobb 24/7, man skal ha tid til trening, og litt sosialt nettverk. I den ligningen er det liten plass til et forhold på godt og vondt. Anonymous poster hash: 209ef...a7a Ja, du sier noe der. Men ser du da for deg å være alene hele livet? Mener ikke å være frekk altså, men jeg synes det høres så trist ut.Anonymous poster hash: 923f6...bff
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #10 Skrevet 25. juli 2014 Jeg ble for en stund siden singel. Er en jente på 29 år som bor i Oslo. Har nå kommet over bruddet, og har begynt å se litt etter en ny kjæreste. Men det virker jo som om alle brukbare menn eldre enn 29 år er i forhold! Kjenner DU noen single gutter på den alderen? Finnes de? Virker håpløst... Anonymous poster hash: 582fb...4e9 Nei jeg hørte at den siste single mannen over 29 ble tatt forrige uke. Crap! Anonymous poster hash: f3bca...da1 1
Gjest Pheel Skrevet 25. juli 2014 #11 Skrevet 25. juli 2014 Ja. Spørsmålet er om det finnes så mange menn.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #12 Skrevet 25. juli 2014 Jeg har et annet dilemma. Jeg er over 30, men tiltrekkes kun av yngre gutter (24-25) men de er så umodne. Så jeg har lyst å være i et forhold med en moden mann, men tiltrekkes kun av de unge eller noen som på en eller annen måte er "utilgjengelig" (IKKE gifte eller opptatte menn, men de som kun er ute etter en flørt) Hva feiler det meg egentlig? Anonymous poster hash: f3bca...da1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #13 Skrevet 25. juli 2014 Ja vet det, redd for å kjede meg. Unge gutter er mer åpne, spennende og flørtete og ikke så høytidelige og "satte". Anonymous poster hash: f3bca...da1
Gjest HarryDotter Skrevet 26. juli 2014 #14 Skrevet 26. juli 2014 Ja vet det, redd for å kjede meg. Unge gutter er mer åpne, spennende og flørtete og ikke så høytidelige og "satte". Anonymous poster hash: f3bca...da1 Det er nok begrunnet med at disse unge guttene ikke har erfart hva det vil si å være i et skikkelig forhold enda vil jeg tippe. Derfor de er sultne på damebekjentskaper og dertil flørtene. Så går de på en del skreller i midten/slutten av 20 årene og de finner ut at singel livet er bedre. Trenden går jo mot dette nå kan vi lese av undersøkelser Jeg tipper om 10 år er nesten ingen i forhold lenger...alle bare puler rundt med venner og folk på byen.....Når det seksuelle behovet er allt for uholdbart stort vel og merke....og kanskje om 20 år etter det er det ingen som bryr seg om sex med kvinner overhodet? Kanskje virtuell sex da er helt mainstream? For hvem gidder vel å ta på svette kropper og ta hensyn til et annet menneske når vi skal kose oss? Hvorfor har jeg ikke tenkt på at dette kunne bli en bra science fiction bok?? 2
Gjest HarryDotter Skrevet 26. juli 2014 #15 Skrevet 26. juli 2014 Jeg har et annet dilemma. Jeg er over 30, men tiltrekkes kun av yngre gutter (24-25) men de er så umodne. Så jeg har lyst å være i et forhold med en moden mann, men tiltrekkes kun av de unge eller noen som på en eller annen måte er "utilgjengelig" (IKKE gifte eller opptatte menn, men de som kun er ute etter en flørt) Hva feiler det meg egentlig? Anonymous poster hash: f3bca...da1 Du får finne deg en mann som er "gammel" i hodet og "sprek" i kroppen da serdu
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #16 Skrevet 26. juli 2014 Nei, det finnes ingen single gutter over 29. Alle har blitt sammen med innen den tid. Absolutt alle. Anonymous poster hash: 94276...ed2 1
Samson66 Skrevet 26. juli 2014 #17 Skrevet 26. juli 2014 Ja over 29 år her. Vært singel 1 år etter at dama var utro,,, men over henne nå. Klar for nye eventyr. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #18 Skrevet 26. juli 2014 Jeg har et annet dilemma. Jeg er over 30, men tiltrekkes kun av yngre gutter (24-25) men de er så umodne. Så jeg har lyst å være i et forhold med en moden mann, men tiltrekkes kun av de unge eller noen som på en eller annen måte er "utilgjengelig" (IKKE gifte eller opptatte menn, men de som kun er ute etter en flørt) Hva feiler det meg egentlig? Anonymous poster hash: f3bca...da1 Anonymous poster hash: 94276...ed2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #19 Skrevet 26. juli 2014 Jeg har et annet dilemma. Jeg er over 30, men tiltrekkes kun av yngre gutter (24-25) men de er så umodne. Så jeg har lyst å være i et forhold med en moden mann, men tiltrekkes kun av de unge eller noen som på en eller annen måte er "utilgjengelig" (IKKE gifte eller opptatte menn, men de som kun er ute etter en flørt) Hva feiler det meg egentlig? Anonymous poster hash: f3bca...da1 Du er syk i hodet, i likhet med de fleste andre damer som er single og barnløse på din alder. Anonymous poster hash: 94276...ed2
Samson66 Skrevet 26. juli 2014 #20 Skrevet 26. juli 2014 Jeg ble for en stund siden singel. Er en jente på 29 år som bor i Oslo. Har nå kommet over bruddet, og har begynt å se litt etter en ny kjæreste. Men det virker jo som om alle brukbare menn eldre enn 29 år er i forhold! Kjenner DU noen single gutter på den alderen? Finnes de? Virker håpløst... Anonymous poster hash: 582fb...4e9 Kanskje fordel og ha en profil her viss du vil treffe noen. Anonym profil funker dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå