Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bæsjer kanskje 2-3 ganger i uka.. Er det lite? Hvor ofte er det normalt å baise?

Jeg har alltid hardt bæsj. Jeg må sitte i 15-30 minutter hver gang, siden jeg må trøkke skikkelig. Tør aldri å bæsje hos andre siden da er jeg så redd for at jeg sitter der i lang tid, så de merker det, og det er flaut. Derfor venter jeg alltid til jeg er hjemme igjen, da jeg kan sitte så lenge jeg vil. Dette bekymrer meg litt fordi jeg skal snart flytte inn i kollektiv med 3 andre personer, og da kommer jeg sikkert bare til å bæsje når ingen av de er der.. :(

Hva gjør jeg med dette? Har hørt at det er bra å spise mye fiber osv, og yoghurt. Jeg spiser mye av yoghurt. Tror det bare er noe veldig galt med tarmene mine… Hater å ha det på denne måten. Vil bare at bæsjen skal skli ut og være ferdig på 5 minutter… sukk. Dere aner ikke hvor heldige dere er!

Dette ble et veldig delikat innlegg.. Håper noen av dere har noen råd eller erfaringer å komme med. Setter stor pris på det! :)

Anonymous poster hash: e5677...6fb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hard bæsj* skulle tittelen hete… jaja

AnonymBruker
Skrevet

drikker du nok vann? for mye fiber gjør at avføringen blir hard så ikke overdriv

Anonymous poster hash: 61077...9a9
AnonymBruker
Skrevet

Spis fiber, drikk masse vann, spis frukt og grønnsaker og tren regelmessig, særlig kondisjon. Dette har hjulpet meg veldig!

Anonymous poster hash: 6c327...81f
AnonymBruker
Skrevet

Spis fiber, drikk masse vann, spis frukt og grønnsaker og tren regelmessig, særlig kondisjon. Dette har hjulpet meg veldig!

Anonymous poster hash: 6c327...81f

Takk for det! :) Hvordan mat innholder fiber egentlig? Jeg drikker mye vann, hvertfall når jeg jobber. Men må sikkert drikke mer.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Svisker!

Anonymous poster hash: d07b5...633

AnonymBruker
Skrevet

Om du tror du mangler fiber: Fullkorn, havregryn, linfrø, grønnsaker (helst rå), minder kjøtt og ost. Det finnes også fibertilskudd. Men for mye er heller ikke så lurt.

Det du kan prøve er å drikke en liten eller halv kopp varmt/lunkent vann med en halv presset sitron oppi før du spiser noe som helst om morgenen. Brukes mye i feks India for å få i gang systemet. Gjør dette med en gang du står opp og ta så morgendusjen og forberedelser som vanlig.

Anonymous poster hash: b060a...0e8
Skrevet

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...