AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Og det er 3-4 dager i uken. Er det ekkelt og altfor lite, og er det normalt å dusje hver eneste dag? Jeg bryr meg ikke så mye om jeg lukter litt svette, for det er jo en av våre naturlige dufter.. Anonymous poster hash: bb729...77d
Nuttery Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 (endret) Nei, det er ikke alt for lite. Men lukter du burde du kanskje ta en kattevask Svettelukt kan være til sjenanse for andre Endret 25. juli 2014 av Nuttery 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 så lenge du ikke lufter gammel svette ser jeg ikke problemet. men det aller værste jeg veit er folk som lukter skikkelig ekkelt svette, som om de ikke har dusjet på en uke. å lukten er sterkere enn du tror fordi du blir vandt til den. skader deg ikke å ta en kald dusj når det er så varmt vel? bare for å skylle av Anonymous poster hash: 21619...715
Chanchan Skrevet 25. juli 2014 #4 Skrevet 25. juli 2014 Det er ekkelt å gå rundt og lukte svette. Naturlig er det nok, men det er sjenerende. Jeg dusjer for øvrig 4 ganger i uken uten å lukte svette
Loner@heart Skrevet 25. juli 2014 #5 Skrevet 25. juli 2014 Kommer vel an på hvor mye du svetter. Jeg "må" dusje hver dag. Nå om sommeren burde jeg dusje 2 ganger om dagen...
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #6 Skrevet 25. juli 2014 I min verden er det normalt å dusje hver dag. Som regel dusjer jeg både morgen og kveld. Håret vasker jeg annenhver dag. Det handler om hygiene. Jeg synes det er ekkelt å ikke dusje hver dag. Anonymous poster hash: acff1...9e3 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #7 Skrevet 25. juli 2014 Du kan fint dusje med såpe kun et par ganger i uka eller etter behov. Men det er jo greit, og godt å dusje oftere men uten såpe for å skylle vekk skitt og støv. Vasker selv håret kun annenhver dag med såpe, ellers dusjer jeg vel hver dag, men ikke med såpe hver dag, kun hvis jeg har svettet skikkelig Anonymous poster hash: 11a08...acb
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #8 Skrevet 25. juli 2014 Selv dusjer jeg bare ved behov, og det blir vel 3-4 ganger i uka, men nå når det er så varmt skylder jeg gjerne av meg hver kveld før jeg legger meg Jeg har dog problemer med huden min, den er tørr og klør, så jeg har jo egentlig fått beskjed om at jeg ikke skal dusje hver dag. Det er ikke bra for huden å dusje hver dag nemlig! Anonymous poster hash: 97bae...31e 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #9 Skrevet 25. juli 2014 Lukter man svette burde man dusje. Ikke alle som liker å gå rundt i andres svettelukt. Dusjer minst en gang om dagen, og trudde det var normalt for voksne, friske mennesker...Anonymous poster hash: c040c...980 1
Lemurjenta Skrevet 25. juli 2014 #10 Skrevet 25. juli 2014 DU bryr deg ikke om du lukter litt svette nei, men det kan godt hende det er til sjenanse for andre. Tenker at hvis du selv merker svettelukten, da kan merker nok andre det også. Jeg jobbet med en kollega i dag som luktet sterkt av svette, og det var utrolig ekkelt. Holdt pusten hver gang jeg var i nærheten av vedkommende. Hvorfor tar du deg ikke bare en kjapp dusj hver morgen? Det tar to minutter, og så slipper du at andre syns du er ekkel. Nå som det er så varmt er det viktigere å dusje hver dag, det er noe annet på vinteren tenker jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #11 Skrevet 25. juli 2014 Jeg for min del dusjer bare to ganger i uka, men tar en kattevask under armene alle andre dager. Anonymous poster hash: ce2a4...b65
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #12 Skrevet 25. juli 2014 Jeg dusjer 3-4 ganger i uka, men jeg vasker meg godt under armene og nedentil hver dag, som regel både morgen og kveld. Anonymous poster hash: b2dd0...e51
FrkHumle Skrevet 25. juli 2014 #13 Skrevet 25. juli 2014 Selv dusjer jeg daglig, men 3-4 ganger i uka om du vasker deg daglig er jo ikke ille på noen måte. MEN, nå i varmen så burde man dusje daglig. Man svetter så mye mer og over hele kroppen. Med mindre du vasker med såpe og klut over hele deg så vil det ligge svette på huden din nå. Greit å få bort den en gang om dagen ihvertfall.
skruf Skrevet 25. juli 2014 #14 Skrevet 25. juli 2014 3-4 ganger vask i uka høres litt lite ut, med mindre du de restrerende dagene vasker deg med vaskeklut i vasken... I min verden så bør man vaske ansikt, under armene og underliv hver dag. Personlig så må jeg dusje hver morgen, føler meg ikke vel før jeg har dusjet, dessuten så svetter man om natta også. Pluss har sex innimellom. Tar ikke fulldusj med hårvask hver morgen (vasker håret annenhver dag), men kroppen føler jeg for å vaske bort natta på.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #15 Skrevet 25. juli 2014 Det er ikke for lite. Bruk en naturlig deo fra Iherb i tillegg. Anonymous poster hash: dad39...16f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #16 Skrevet 25. juli 2014 Våtservietter er bra til vask utenom. Anonymous poster hash: dad39...16f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #18 Skrevet 25. juli 2014 Det er nok, og heilt greitt i mi bok. Normalt sett dusjar eg 2-3 gongar i veka, vaskar berre ansikt (morgon og kveld) og hender utanom. Skal seiast at eg svettar lite og brukar deo. Dersom du unngår syntetiske klede vil du mest sannsynleg ikkje ha nok sur svettelukt med dusjing annakvar dag (mao dusjing 3-4 gangar i veka). Anonymous poster hash: cc86c...0f8
skruf Skrevet 25. juli 2014 #19 Skrevet 25. juli 2014 Det er nok, og heilt greitt i mi bok. Normalt sett dusjar eg 2-3 gongar i veka, vaskar berre ansikt (morgon og kveld) og hender utanom. Skal seiast at eg svettar lite og brukar deo. Dersom du unngår syntetiske klede vil du mest sannsynleg ikkje ha nok sur svettelukt med dusjing annakvar dag (mao dusjing 3-4 gangar i veka). Anonymous poster hash: cc86c...0f8 Vasker du deg i underlivet bare 2-3 ganger i uken?? Trodde det var barnelærdom å vaske seg nedentil og bytte truse hver dag jeg..
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #20 Skrevet 25. juli 2014 I min verden er det normalt å dusje hver dag. Som regel dusjer jeg både morgen og kveld. Håret vasker jeg annenhver dag. Det handler om hygiene. Jeg synes det er ekkelt å ikke dusje hver dag. Anonymous poster hash: acff1...9e3 Om du har trent så dusjer du vel tre ganger om dagen? Come, we clap for you!Anonymous poster hash: 13154...4d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå