AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Hei! Jeg trenger hjelp til å kjøpe nytt toalettsete som ikke løsner. De to siste var kjøpt på europris og et annet sted jeg ikke husker, og begge begynte å skli rundt etter noen dager. I tillegg ble man slått i ryggen av lokket. Herregud. Synes det var for ubehagelig å gå tilbake å bytte, så nå vil jeg gjerne ha tips til hvor jeg kan kjøpe et helst ikke altfor dyrt toalettsete. (som ikke løsner eller slår. grrr) Anonymous poster hash: 90892...29d
Pysa Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 Jeg kjøpte toalettsete hos rørlegger, sånn med demping av lokket. Kostet ca 400 kr. Det er ikke alltid billigere å kjøpe billig.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 Syns det har vært vanskelig å få tak i nytt sete til mitt gamle toalett. De boltene som skal føres gjennom hullene i porselenet er alltid for korte. Det er viktig at det kan skrus godt fast for å fungere skikkelig. Anonymous poster hash: 96f6f...6b4
Musaleem Skrevet 25. juli 2014 #4 Skrevet 25. juli 2014 Kjøpt på Clas Ohlson. Kostet rundt 300 kroner. Demper og god kvalitet.
Fanteria Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Om du ikke allerede har fått tipset: ta av toalettsetet, legg et bakepapur over og tegn formen på skålen. Tegn også inn hullene til festet. Da har du med deg alle målene og formen på spissen. Hos byggeforhandlere/vvs-forhandlere får du også rimelige seter med quickrelease og softclose. Verdt en tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå